OUTFIT 1O-O4-2O11

10 April 2011



Gisteren genoten wij enorm van het prachtige weer, ook vandaag liet de zon zich zien. Maar ik moest gewoon werken, want als blogger is er als student ook werk aan de winkel. Dit is wat ik gisteren droeg in het park. Geniet van je weekend want voor je het weet tel je weer af naar het weekend ;)



*Yesterday we immensely enjoyed the beautiful weather, even today, the sun has showed. But I had to just work, because as blogger I’m a student and there are things to do. This is what I wore yesterday in the park. Enjoy your weekend because before you know you count back down to the weekend;)


Wearing:
Blouse - H&M
Trousers - H&M
Favorite Bag - Vintage
Shoes - Sacha



XoXo from H.
Amsterdam

26 comments:

  1. Mooi! Die tas is echt prachtig!
    Had je de Avery gevonden van Dr Martens? Die velvet ones??!!
    Ik had ze inderdaad besteld, maar dan de rode leren (aangezien ik die Avery nergens meer kon vinden :( ) Maar ze stonden echt lelijk! Ik zag er uit als een Duitse huurmoordenaar. Ik wil die Avery wel een kans geven, aangezien die er wel vrouwelijk uitzien. So please let me know!
    xx

    ReplyDelete
  2. Btw die schoenen zijn echt geweldig!! Love them!! xx

    ReplyDelete
  3. Ja die velvet vind ik echt zo mooi! Maar waars moet ik ze in Londen gaan halen, ik had Parijs gebeld maar in die doc winkel waren ze helemaal uitverkocht -__-'' Let me know als je ze gevonden hebt!
    xx

    ReplyDelete
  4. cute outfit love the plaid! thanks for the comment!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. love your bag and your blouse !! =)

    ReplyDelete
  6. That plaid blouse is really cute!

    ReplyDelete
  7. Cute vintage bag and I love your shirt!
    Have a nice start of the week!
    Kisses <3

    ReplyDelete
  8. Thanks for visiting my blog. I've been following your blog for some time;)
    Thanks for the invitation;)
    Want to follow each other?

    Poison

    ReplyDelete
  9. Leuk blouse. Haha, ja dat heb ik ook ieder weekend. Ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten, want voor je het weet is het voorbij. En vanaf de maandag kijk ik al weer uit naar het (nieuwe) weekend :P

    http://roy-all.com/

    ReplyDelete
  10. Love your shirt, I have one just like it! The weather looks gorgeous too! :D
    xoxo

    ReplyDelete
  11. Ja, ik zal snel wat foto's nemen met die clutch.
    Ik ben alleen nog even opzoek naar een cognac kleurige top of broek, ik denk dat het heel mooi samen combineerd met de tas.
    Nog een weekje en dan ben je klaar met je stage toch?
    Xxx

    ReplyDelete
  12. love everything your wearing :D

    ReplyDelete
  13. Love your outfit!!

    http://thepansynfancy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. heel leuk blousje en super mooie tas meid!
    dankjewel voor je reactie;)
    jammer dat het lentheweerjte morgen weer is afgelopen:(

    x

    ReplyDelete
  15. Oh, I love your sunglasses! They are perfect for you & your hair looks especially shiny on these pics :-)

    ReplyDelete
  16. Thank you so much, so do you! Lovely


    HUGS!

    http://mirelamededovic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. I loved your bag, i want one too! Nice blog, following, you can folllow me back please ;)
    xx
    www.flashingstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Lookin pretty babyyy!!! :D

    xxxxxx
    jeaniephoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Leuke outfit en prachtige tas! <3

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters