QUOTE.

15 April 2011

''Every artist was first an amateur''
Ralph Waldo Emerson

27 comments:

  1. Great photo with a real strong message...


    xo
    Théa Unknown
    http://theaisunknown.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Geweldige Quote!

    dat denk ik nou ook over mezelf:P
    hahhaa!
    vol zelfvertrouwen(Not)

    hoe is het dames? !
    ik ben even 4 dagen weggeweest van het posten!
    je gaat het wel missen dat zeker!
    en nu ineens moet ik dan 90 mensen trug posten;) das wat! hahah..

    ja we moeten ff snel afspreken, tis gewoon zo kak. want ik heb totaal geen geld.
    ik ben totaal aan het afkicken van mijn verslaving van makeup haarproducten EN myn Kleding:(. baalbaalbaal!

    jullie nog lekker geshopt?

    ihave a new outfit post!
    maybe you can check?

    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday a new post

    xo mir.

    ReplyDelete
  3. True! Alvast gefeliciteerd met jullie zus, ik ga morgen eerst winkelen en daarna waarschijnlijk uit in Amsterdam. Heel veel plezier dit weekend. X

    ReplyDelete
  4. this short post is inspirational

    ReplyDelete
  5. that's a super post!!
    if you have other art-work or so i would be happy
    to see them on your blog !
    in my opinion it is very interesting !

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. so true! om je even eraan te herrineren, dat iedereen onderaan begint! ;)

    het klopt, was op het amstelstation.
    de dag ervoor ben ik via via op je blog gekomen en dan best grappig dat ik je de volgende dag tegen kom. haha

    goed weekend

    Xx Nadisa

    ReplyDelete
  8. Great quote, so inspirational! Love this post!
    xoxo

    ReplyDelete
  9. dankjewel voor je reactie!
    ik zou het leuk vinden als je me volgt!

    ReplyDelete
  10. Lovely

    X Camilla

    Intothefoldfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. love it, thanks for the comment
    I follow you so I would love it if you follow me to!

    love, selina

    http://selinaderuijter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. thanks, ik volg jullie ook!

    www.mystylehistory.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Yes, practice makes perfect for sure! What a great and inspirational message to get my weekend started right!

    Btw- Haute Khuuture turns 1 today so I'm hosting my very first HUGE giveaway...I'd love to see you stop by if you have a moment :D

    Happy Weekend hun!

    xo-Julie

    Haute Khuuture Blog

    ReplyDelete
  14. everybody really starts from scratch. :)

    ReplyDelete
  15. Great blog honey! Check mine http://thanksgoshimawoman.blogspot.com/ go see and tell me what you think xoxo

    ReplyDelete
  16. I love inspirational quotes

    ReplyDelete
  17. so nice

    http://alanis-fashionwonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. true
    true
    true!

    New post on

    www.followpix.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. If you have a dream you must make it real!!! :D

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  20. I love the picture and the quote!
    Have a nice Saturday, darling!
    <3

    ReplyDelete
  21. Strong message, beautiful post, amazing blog!
    Meg.

    http://megarasfashionsketchbook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Nice!! The Ralph quote is one of my favorites. I had it in one of my older posts too. :)

    ReplyDelete
  23. Nice photo, interesting!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  24. Nice post! It's a lovely blog you've got here :) I'm following you. Would you like to follow me back, perhaps?

    fashionablydrugged.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Prachtig! Ik moet meteen aan Martin Luther king denken.

    ReplyDelete
  26. Hi! I just discovered your blog and your names seem Turkish, are you?
    I like your blog. May be you have time to check out mine and follow eachother?

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters