VOLUNTEER; DDDB 146

14 April 2011

the intervieuw from left to right (to read it's only in Dutch)

Vanaf nummer 144 ben ik een vrijwilliger voor ´Dwars door de Buurt´. Ik heb al 3 artikelen voor de krant geschreven en dat doe ik met veel plezier. Voor nummer 146 ben ik langs de Leger des Heils gegaan voor een interview. En dit werd uiteindelijk een top artikel. Binnenkort komt nummer 147 uit en die laat ik jullie ook gauw lezen. Helaas heb ik het artikel niet digitaal op een website te staan je kan het wel lezen van boven naar beneden, helaas wel alleen in het Nederlands.
Trouwens vandaag ben ik geslaagd voor mijn eerste onderdeel van de vijf van mijn examens voor Nederlands een goede start! Maar er staat morgen nog een herkansing voor mij die ik moet leren..



*From number 144 I'm a volunteer for the ´Dwars door de buurt´. I've written three articles for the local paper and I do it with pleasure. For number 146, I went to the Salvation Army for an interview. And this eventually became a great article. Soon will  number 147 show and I also going to show you that. Unfortunately I have not a the article digitally on a website, but I made pictures from up to down, unfortunately it is only in Dutch.
Anyway today I passed my first part of the five exams for Dutch that is a good start! But tomorrow is another retake for a test so I need to learn ..



XoXo from H.
Amsterdam

16 comments:

  1. Wat leuk meis, ziet er goed uit.
    Veel succes met leren, nog eventjes en dan ben je klaar :D
    Xxx

    ReplyDelete
  2. Dus je bent al aan het aftellen?! Haha. Ja op het werk is het druk, alleen nog vandaag en morgen werken en dan is het weer weekend. Gaan jullie mog wat leuks doen? Ik wil binnenkort een keertje naar primark toe gaan, hebben jullie zin om mee te gaan? Xxx

    ReplyDelete
  3. Congratulations for the interview!!:-)

    ReplyDelete
  4. Congrats on the interview :)

    http://ladyonaroof.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. excelent!!!!! Congrats!!***!!*°! :=)

    your blog is soo inspiration!!!

    I give you two awards in my blog!! visit me and found out! ;=)

    besos!!!

    ReplyDelete
  6. congrats must be great being in the papers! great photos!

    giveaway on my blog!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/2011/04/giveaway.html

    ReplyDelete
  7. wow thats so cool that you write for a paper!!

    katslovefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wat vet zeg! Superleuk geworden!
    x

    ReplyDelete
  9. Nice feature and congrats on passing your exams!

    ReplyDelete
  10. Looks great congrats on everything!

    I'm having a $100 dollar Shopbop giftcard GIVEAWAY on my blog! Come check it out :) It's open to international bloggers as well.

    Collections Giveaway

    ReplyDelete
  11. ooh great! sounds amazing!
    xx


    http://thecaramelpie.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters