HAPPY BIRTHDAY; CANA 21 YEARS

30 May 2011


Gisteren vierde ik met mijn hele familie mijn 21e verjaardag, we hielden een high thea met elkaar en het werd een gezellige dag. Officieel gezien ben ik dinsdag de 31e pas 21, maar je bent nooit te vroeg/laat om je verjaardagsfeestje te vieren.


*Yesterday I celebrated my 21st birthday with my family, there was a high thea and it was an amazing day. Official, Tuesday 31st of May I'm getting 21, but you are never too early / late to celebrate you birthday party.



XOXO FROM C.
AMSTERDAM

16 comments:

  1. Vast niet, weet zeker dat een vlecht je prachtig staat! Gefeliciteerd doll!

    ReplyDelete
  2. ohmyy. YUMM! happy birthday!
    x

    ReplyDelete
  3. Wow all those colorful goodies! Happy birthday!



    joie-de-vie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Haha dat ziet er echt allemaal heel cute uit!
    Gefeliciteerd Canaaaa!

    ReplyDelete
  5. Lovely birthday!



    xo
    Théa Unknown
    http://theaisunknown.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Hihihi kijk nou!
    wat ziet het er ongelofelijk leuk uit!
    wat mooi gedaaaaaaaaaaaan (L)

    ALVAST GEFELICITEERD SCHAT (L) morgen is natuurlijk de dag ! 21 volwassen schatje!
    Super leuk ! ik hoop dat je morgen beetje fijne dag heb!
    dikkekus voor jullie alle 2 !(L)

    NEWPOST
    www.mirfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. omg al dat eten ziet er echt heerlijk uit!
    alvast een helefijne verjaardag voor morgen (:

    ReplyDelete
  8. Happy Birthday Cana! It looks like an amazing day & soooo many sweets! Those cupcakes look very tasty!

    ReplyDelete
  9. HAAPPPYYY 21st BIIIIIRRTTHHDDAAAAAYYY!!! :D
    I LOVED LOOKING AT THE DELICIOUS-MOUTH-WATERING GOODIES!! Also, i really loved the upside down heart balloons! :D
    -Anna <3

    ReplyDelete
  10. Mmm... yummy yummy.
    Gefeliciteerd!

    ReplyDelete
  11. happy birthday!! great photos!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. how cute! Super leuke hightea, PROFICIAT!

    ReplyDelete
  13. PROFICIAT!! Het ziet er allemaal HEERLIJK uit! Die cupcakes zijn zalig :) Jullie hebben beiden een hele leuke stijl meiden, ik volg jullie!

    Bedankt voor jullie leuke reactie op mijn blog!

    xoxo
    Alicia Mi Mundo

    ReplyDelete
  14. Nog gefeliciteerd..
    Hopelijke heb je een leuke dag gehad en mooie dingen gekregen.

    Bij het kijken naar al die lekkere etenswaar barst spontaan mijn glazuur..mmm

    Bye

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters