NAIILS 1O-O5-2O11

10 May 2011

photos by my Blackberry!


Oke, ik moet mij verontschuldigen voor geen post van de kleur van vorige keer. Dat was een grijze lak van WIC by Herôme. Omdat de zon lekker schijnt en ik had het lang niet heb gedaan, hield ik het bij een colour-of-a-rainbow. Ik heb de lakjes op mijn verjaardag gehad en ze mochten weer eens schitteren!

*Okay, I should apologize because last week I have not posted the colour of that week. It was a grey colour of WIC by Herôme. Because the sun is shining and I had it not for a long time, I did a colour-of-a-rainbow. I colour was given as gift for my birthday and now I give them their time to shine again!


XoXo from H.
Amsterdam

21 comments:

  1. These colours are gorgeous! Your nails look so summery and pretty! Love them!
    xoxo

    ReplyDelete
  2. hihi heel gaaf chick !
    ziet er goed uit!(L)LOVELOVELOVE

    New outfit post.
    www.mirfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Great nail polish dolls, love all the bright colors!

    XoXo-Kelli K
    http://thefashionworshiper.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. oh die kleurtjes zijn echt zo tof, kon ik dat ook maar dragen x

    ReplyDelete
  5. Amazing colours, I love yellow colour! <3

    ReplyDelete
  6. Love the bright colors and that's cute you decided to paint them all different colors!

    xoDale
    I really like the pink polish
    www.savvyspice.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. love all the colors looks great!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. It's a neon rainbow of colors! I LOVE IT!! So pretty!

    ReplyDelete
  9. Mooie kleurtjes erge licht maar leuk. xx

    ReplyDelete
  10. Ow meid,,,wat een geweldige kleurtjes,,
    Iedere nagel van je vingers en tenen een andere kleur,,,
    Foto maken?!!! en op je blog zetten,, dat wil ik zien!!

    Die gele en groene zijn echt zo vettt

    ReplyDelete
  11. thanks for your comment

    great blog

    kisses
    AaharaJS

    ReplyDelete
  12. Die heb ik gezien bij de action, echt heel cute! Zijn ze van goede kwaliteit? Want dan ga ik ze ook halen :)

    Liefs!

    ReplyDelete
  13. ah wat lekker vrolijk hihi, ik persoonlijk heb meestal rood, knaproos of heel donkerpaars blauw op hihi:)
    ja idd wat een raar weertje haha, ik was maandag klaar met school en moet dan zo'n 6 kilometer naar huis fietsen, klein halfuurtje. Nou de regen kwam met bakken uit de lucht. Ik dacht, zeker dat ik nu niet ga fietsen, dus heb ik met een paar meiden maar gewacht tot het over was. En gister en vandaag schijnt de zon weer volop haha, nouja, beter dan iedere dag regen, maar ik had wel mooi openshcenen aan maandag he! dus natte voetjes:(

    Kus

    ReplyDelete
  14. Leuk zegg!!

    ninajj.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Wow lange nagels! Superlijk al die kleurtjes! Lekker zomers :)

    XOXO
    http://bohemianbubbles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. BEAUTIFUL colorsssss <3

    http://dablacksjp.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters