NAILS 18-O5-2O11

18 May 2011

Photos by my Blackberry


Elke week een andere kleur, zo heb ik deze week een donkere blauwe kleur nummer 119 Honolulu van WIC by Herôme. Ik ben dol op felle kleuren. Maar helaas is de pret voorbij. Want nadat er aan mijn linkerhand 2 nagels braken, werd ik vandaag tijdens mijn examens zo gek dat ik mijn nagels eraf scheurde! Ik heb als een gek gestrest tijdens mijn examens.. En om kunstnagels op mijn gebroken nagels te zetten? Nee, niets voor mij! Begin januari knipte in mijn nagels ook af nadat er enkele waren gebroken. Antwoord op jouw vraag: je hebt 5 maanden nodig om zulke lange nagels te hebben!



*Each week is a different color, so this week I have a dark blue color number 119 from WIC by Herôme called Honolulu. I love bright colors. But unfortunately the fun is over. Because after two nails on my right broke, I was during my exams today so crazy that I rip off my nails! I'm stressed out like crazy during my exams .. And to put fake nails on my broken nails? No, not for me! Beginning January I cut off my nails when some were broken. Answer to your question, you need 5 months to have such long nails!



XoXo from H.
Amsterdam

15 comments:

  1. This is a cool color, the blue is very pretty! Nice post

    xoDale

    ReplyDelete
  2. Die wilde ik eerst ook kopen!! Ik zag m bij de Douglas in A'dam!

    ReplyDelete
  3. 5 maanden, sjeetje! Succes met je examens en mooie kleur =))

    ReplyDelete
  4. love that color looks great!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Love the polish color! Blue is definitely one of my favorite colors =)

    www.grandejewelry.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Wow, they are rather long nails! Nice colour though :)

    www.veritalane.blogspot.com

    x

    ReplyDelete
  7. Great shade of blue, so pretty!

    ReplyDelete
  8. Such a beautiful shade of blue! I love it!

    ReplyDelete
  9. ik vind je nagels echt supermooi enkel iets te lang

    x Je suis Sophie

    ReplyDelete
  10. jeuzes 5 maanden?
    das best lang!
    maar het is wel super mooi!
    en super mooi kleurtje!
    hoe ging je examen meid? wou het gister al vragen!
    ik wacht op een nieuwe outfit post schatjes!

    NEW OUTFITPOST AT:
    www.mirfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. OMG!! Hoe kan jij functioneren met zulke lange nagels?? Mijn nagels groeien vrij snel maar vind ze al snel onhandig werken (denkend aan typen op het toetsenbord van je pc of letters intoetsen op je mobiele phone).

    Ze zien er iig erg gezond uit, meestal heb je er al gauw een scheur oid in de nagel zitten als ze wat langer zijn.

    X

    ReplyDelete
  12. Wauw, love it!
    Ben alleen zelf een ramp met m'n nagels,
    zijn ze eenmaal lang breekt er weer eentje af.
    hhi,

    xo,

    ReplyDelete
  13. woooow ik kan echt niet mn nagels laten groeien, maar dat is een heel mooi kleurtje! ik heb echt zo'n slechte kleur van claire's haha.

    ReplyDelete
  14. I like the blue touch'
    Nice Nails <3

    http://dablacksjp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. omg i love the shape and color of your nails!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters