OUTFIT 25-O5-2O11

25 May 2011

Als eerst wil ik jullie mededelen dat ik voor Nederlands geslaagd ben, nog 1 voor Engels te gaan en 3 voor mijn hoofdvak dan ben ik definitief geslaagd! Daarnaast ben ik Cana, Shane, Beekje en Joanna gaan bezoeken op hun schooltje en gingen we even lunchen bij de Argentijn. Vervolgens zijn we met Nathalie naar de River Island Studentenfeest gegaan en daarna nog het feestje van Mango georganiseerd door Glamour. Gauw meer daar erover op ons blog.


*First of all I want to tell that I succeeded for my Dutch classes, I need 1 to go for English and 3 for my major! After school I picked Cana, Shane, Beekje and Joanna up from their school to have some lunch at the Argentine. Then we went with Nathalie to the River Island student party after that we were to the Mango party organized by Glamour. Soon more about it on our blog.

Wearing:
Blazer – Zara
Blouse – Vintage
Shorts – H&M
Tights – Primark
Shoes – Nelson
Bag – Own DIY
Cuff – H&M
Ring – Good times and SIX



XoXo from H.
Amsterdam

13 comments:

  1. great outfit love the shorts and shoes! especially the clutch its gorgeous!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. love the blouse and your wedges. so cute

    http://alanis-fashionwonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Leuke outfit! Ik heb het niet zo op clutches haha. Dat vasthouden voor een hele dag vind ik alleen maar irritant maar ik vind jouwe echt heel mooi gemaakt! Ik wou dat ik dat kon.
    Ik heb geen idee wie dit als eerst leest, Hazal of Cana maar ik heb even een vraagje aan Cana hihi. Ik heb een vestje met pailletjes maar ik moet weten hoe dat gemaakt is zegmaar, hoe die pailletjes erop gezet zijn alleen ik kan dat niet zien of herkennen en ik dacht hmm Cana doet zo'n opleiding misschien kan zij dat zien? Dus kan ik een foto sturen van de details van dat vestje en dan dat een van jullie misschien eventjes kunnen kijken als jullie tijd hebben? (a)
    Snel wat doen!
    X x

    ReplyDelete
  4. Nice casual outfit!but still unique.your shirt is lovely :)

    ReplyDelete
  5. De panty is erg leuk. Vind de kleur van de clutch geweldig. Leuke outfit! Had ook erg graag naar de River Island of Mango gewild, maar helaas heb ik die niet in de buurt zitten, wel naar de avond van de Vero Moda en Pieces geweest want die zitten gelukkig wel dichtbij.

    FarBeyondBelieving

    ReplyDelete
  6. Super outfit, leuk gecombineerd! En die gele kleur van de grote clutch maakt het helemaal af!
    Gefeliciteerd met Nederlands en succes met de andere vakken!

    ReplyDelete
  7. Wow, sound like you had a fun day! :D
    Like the oufit, it's cute, I loove he blazer and top!! <3

    ReplyDelete
  8. Leuke outfit! Ben benieuwd hoe de feestjes waren :D Was er super vaak heen gegaan maar ik moest werken :(

    ReplyDelete
  9. Oh how I love the yellow bag! Best part of the outfit in my opinion!!!!!!

    ReplyDelete
  10. looove the yellow clutch!! :)


    xoxo

    A.

    ReplyDelete
  11. LOVE the yellow bag! so cute with the red shirt.

    rockoomph.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Great yellow clutch!! :)


    http://samalamode.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters