AMSTERDAM; 14-O6-2O11

14 June 2011



Cana had a chat with Spanish tourist!
photo's still with our Sony

Afgelopen vrijdag konden wij eindelijk genieten van een begonnen heerlijke dag. We hadden outfit foto’s genomen, street style en heel veel van Amsterdam! Soms zijn wij net toeristen, we houden nét teveel van Amsterdam! Wat is jouw favoriete plekje in Amsterdam?

*Last Friday we could finally enjoy a wonderful day. We had taken outfit pictures, street style and many of Amsterdam! Sometimes we are like tourists, we just love Amsterdam too much! What is your favorite spot in Amsterdam?



XoXo from H&C
Amsterdam

24 comments:

  1. Ohh...nooo..i want to Amsterdam so much!

    xox, Polly
    follow me)

    ReplyDelete
  2. ahh waar liggen die potloden?! artist's heaven haha! fijne foto's ♥
    en wat betreft panty's.. ik koop altijd vet cheapass en dat gaat altijd kapot, maar ik heb mijn Falke dotted tights heel lang kunnen dragen voor er uiteindelijk door slijtage een ladder in kwam bij de sok :( maar het is opzich wel aan te raden om er in te investeren :)

    ReplyDelete
  3. oh we love you two!!

    XO chamafashion


    ♥♥♥

    ReplyDelete
  4. Wauwie, weer super leuke foto's! Ik heb nog niet zoveel van Amsterdam gezien, hopelijk gaat dat deze zomer veranderen :) Liefs!

    ReplyDelete
  5. Mooie foto's, that's a pencil walhalla! Ik ben 1.76 als ik te hoge hakken draag voel ik me echt een reus haha, en ik wil nooit langer zijn dan de boyfriend ;)!

    ReplyDelete
  6. Haha ik zie hakken ook niet als een functioneel middel om langer te lijken.. meer als een belachelijk mooi item dat niet vaak aan mij besteed is! :(

    ReplyDelete
  7. just from your pictures, i love amsterdam, too! i hope i can visit someday!!

    rockoomph.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ik wil ook in Amsterdam wonen

    ReplyDelete
  9. Aww, this is lovely,
    I love it!

    Henar ♥
    ...OH MY VOGUE!

    ReplyDelete
  10. I've never been there but I'd love to visit someday

    xxx

    ReplyDelete
  11. I've always wanted to go to Amsterdam; these photos are lovely!

    ReplyDelete
  12. Love it! Live there! Jordaan is mijn fave, absoluut!! XO Rebecca

    http://raspberry-rouge.com

    ReplyDelete
  13. beautiful pics!
    the first one is my fav! :)


    xoxo
    antonia

    ReplyDelete
  14. Love Amsterdam,
    just been there!
    It is lovely! :)

    kisses :)

    ReplyDelete
  15. I really want to visit Amsterdam!!Great pics!
    Thank you for following :) Now I'm following you!
    Have a nice day,
    Elena

    http://girlsjustwannahavestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Terecht! Amsterdam is ook zo mooi!
    En dit zijn hele mooie foto's van ons stadje :D

    XOXO
    http://bohemianbubbles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. You girls make me really want to visit Amsterdam! It looks beautiful, I'm glad you had a good time!
    xoxo

    ReplyDelete
  18. I realize a small mutual aid between the bloggers who want to awareness their blog…
    The goal: after your request, I will write an article about you and your blog, and in return, you'll write about me.
    Simple, but effective, just leave me a comment on the article concerned http://theaisunknown.blogspot.com/2011/06/idea.html or in my mail thea.lime-lyet@orange.fr

    xo
    Théa Unknown
    http://theaisunknown.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Leuke foto's meiden! Die met die pencils is echt prachtig, haa love it ♥

    ReplyDelete
  20. Ik kom niet zo vaak in Amsterdam, maar ik vind de 9 straatjes wel altijd leuk. En natuurlijk de Dam. Door deze foto's wil ik nu wel gelijk morgen naar Amsterdam gaan, haha :)

    ReplyDelete
  21. Jullie hebben toch zo'n geluk hea! Mooie foto's

    ReplyDelete
  22. Amsterdam looks great, I'm moving to Utrecht soon for college, so I will be able to go to Amsterdam, too, I'm so excited!

    ReplyDelete
  23. My dream is to visit Amsterdam! It looks so cosy, so lovely>

    Your blog is nice,

    Maria

    www.kyklamasha.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters