OUTFIT 1O-O6-2O11

10 June 2011

Pictures with our old camera

Gelukkig zijn mijn examens bijna voorbij en ben ik lekker vroeg uit, nog één te behalen en ik kan zeggen dat ik geslaagd ben (fingers crossed). Vandaag was weer een dag dat ik vroeg vrij was en ik haalde Cana op van haar school, om de stad in te gaan voor de outfits en een paar aankopen.
Helaas kunnen wij nog niet onze gloednieuwe Canon camera meenemen, maar gauw zullen wij daarmee de foto’s nemen. Ook hebben wij street style foto’s genomen en leuke foto’s van Amsterdam. Houdt sistersandsisters in de gaten!


*Fortunately, my exams are almost over and I'm almost done with my school, I need only to pass one (fingers crossed). Today was one day that I was free early, so I picked Cana from her school, to go into the city for the outfits and we bought a couple of things.
Unfortunately we cannot take our brand new Canon camera with us outside, but soon we will take pictures outside. We also made some street style photos, and some nice pictures of Amsterdam. Keep an eye on sistersandsisters for more pictures!



Wearing:
Top: Vero Moda
Pants - Unknown
Sunglasses - My favorite from H&M
Cuff - H&M



XoXo from H.
Amsterdam

38 comments:

  1. Nice post! glad I found this blog!


    If you're into photography, check out mine? I'm a photographer!

    www.electricbrandon.com

    If you want, follow it and I'll do the same.

    ReplyDelete
  2. Ik vind je wedges leeeeuk! Cutie outfit x

    ReplyDelete
  3. Ja slagen doe jij wel meid.
    Heb er alle vertrouwen in.

    Graag zie ik nog een goede picca van je schoenen.
    Ze zien er namelijk erg cool uit en die top lekker vrolijk...

    X

    ReplyDelete
  4. Leuke blouse! Ik heb hem ook ;)

    ReplyDelete
  5. super!
    die schoenen zijn helemaal gaaf!

    ReplyDelete
  6. Wauw die schoenen zijn echt top! en dat blousje is ook zooo mooi! hele mooie outfit Hazal!
    XXX

    ReplyDelete
  7. Cute outfit, love the floral top!



    joie-de-vie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Good luck with your exams. Gorgeous photos I love the floral print and look at that cute ladybird! Aww!

    Sarah
    http://fashionismyh2o.blogspot.com/
    xx

    ReplyDelete
  9. hi lievert,
    ik vind je top super leuk
    moest ik ff zeggen.. hier en op EGF!
    super mooi!(L)
    en je zonnebril hou ik ook van!
    en je gestijlde haar
    en je mooie hoofd
    en je mooie schoenen
    en en en enn...
    zo kan ik nog ff doorgaan;)


    LOVE X mirjam

    ReplyDelete
  10. Loved your blog :D
    I'm following, I hope you follow back <3

    Thank you
    Have a fashionable day!
    XOXO
    IT *

    ReplyDelete
  11. what a great outfit, love the blouse and yes I'm of course following :)

    ReplyDelete
  12. great outfit, and amsterdam is soooo beautiful!
    xxx
    www.befrassy.com

    ReplyDelete
  13. great photos! have a fabulous weekend!

    ReplyDelete
  14. Love the print. Great location too.

    ReplyDelete
  15. of course i follow u!
    follow me back!


    http://theminimalistchic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. this floral blouse is awesome! love your outfit xxx

    ReplyDelete
  17. nice top)love flower's print!

    xox, Polly
    follow me)

    ReplyDelete
  18. What a cute shirt! I love the little lady bug too! Best wishes on your exam! xoxoxoo

    ReplyDelete
  19. Nice look!
    Good luck with the note!

    xxx

    ReplyDelete
  20. great pictures. i love the last one.

    ReplyDelete
  21. thanks for comment, but I'm already a follower of this blog ! Its great! and the YSL Lipstick post is so cute!:)

    So if you liked my blog you can follow back and be my number 100 :)
    www.raisaland.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Dankjewel lieverds!
    ja ik moet echt weer meer gaan bloggen, maar heb er echt geen tijd vor op moment, zodra het vakantie is komt dat ook wel weer hihi:)
    maar london was ook echt top! moet nog een post van mn aankoopjes maken:)
    X

    ReplyDelete
  23. beautiful top!

    claire x

    http://moncheri2311.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Aww, this is lovely,
    I love it!

    Henar ♥
    ... OH MY VOGUE !

    ReplyDelete
  25. Cute floral top & lovely background as usual

    ReplyDelete
  26. that floral shirt is the cutest!! argh you're so luck, my exams are just about to start! study study study :(

    x

    nrahrahrah.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Nice floral t-shirt! :)

    Thank you for your sweet comment!
    Kisses!

    New post on my blog!
    ♥ Dressy Celeb ♥

    ReplyDelete
  28. very very beautiful pictures! I wanna go to Amsterdam soon! :D gorgeous shirt!

    xx

    Have a nice weekend! :)

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  29. Wat zie je er weer heerlijk uit! Haha heb nog vandaag je blousje bij de Primark gespot ;-) Ben benieuwd naar de Canon foto's, misschien lukt het nog om mij te bekeren van mijn Nikon obsessie.. We'll see <3

    ReplyDelete
  30. oeh the top! Lovely!


    XO chamafashion

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters