IJ-HALLEN; STREETSTYLE O3-O7-2O11

3 July 2011

THE TATTOOS OF THREE PEOPLE
THE OUTFITS/LOOKS
photos by us


Zodra een maand voorbij is, denken wij aan één ding: IJ-hallen. De tweede keer dat wij naar de buitenmarkt zijn gegaan konden wij het NIET laten om iedereen te fotograferen die wij voorbij zagen! Dit is misschien een lange streetstyle post, maar wij moesten iedereen gewoon erop hebben. Bedankt dat iedereen op de foto wilden; jullie zijn een top resultaat!


*Once a month is over, we think of one thing: IJ-hallen. This was the second time we went to the outdoor market, we could not resist to photograph everyone that passed us by! This is perhaps a long street style post, but these people just have it be in the post. Thanks for everyone in the picture, you were this great result!


XoXo from H&C
Amsterdam

28 comments:

  1. beautfiul photos!!!!

    <3 anja

    ReplyDelete
  2. Leuke streetstyle pics!! Ik zie nu pas dat jullie er ook waren afgelopen vrijdag bij WeLikeFashion :) .. Ik dacht jullie al ergens van te herkennen, maar kon het niet helemaal plaatsen!! De volgende keer zal ik even gedag komen zeggen ;)

    ReplyDelete
  3. Heerlijk al die stijlvolle zielen! Heb er vandaag ook zo van genoten op metropolis festival, maakt me blij!

    ReplyDelete
  4. Ik was er niet bij vandaag, misschien was het een look-a-like haha. Een collega van mij stond er wel met een kraampje, was ook graag gegaan! Ziet er super uit! Hoop dat jullie nog leuke dingen hebben kunnen scoren. :)

    FarBeyondBelieving

    ReplyDelete
  5. HALLLO 2 mooie jongens..
    haha:)
    ziet er super uit! zo geweldig als je zon dikke camera hebt en dan hele mooie mensen kan fotograferen!
    echt super leuk meiden!
    en jullie hebben veel gekocht hoorde ik al:)
    super leuk!

    ik vind de fotos van het laatste event ook echt super van jullie
    hele mooie fotos en jullie zien er geweldig uit

    New outfit post : New kimono
    www.mirfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Lots of different tastes & looks going on here!!!

    ReplyDelete
  7. er zitten heel toffe tussen! wat zijn de ijhallen precies?

    ReplyDelete
  8. die derde foto met die gekleurde tattoo is echt te gek :)

    mooie keuzes meiden!!

    xoxo

    ReplyDelete
  9. Great photos!!! Love the second tattoo!!!
    Thanks a lot for your comment^^

    ReplyDelete
  10. omg im in love with all of these photos :)

    ReplyDelete
  11. wauw! geweldige foto's!
    ik vind vooral die outfit van dat meisje met dat rode jasje erg leuk.
    haha jaa ik kan er niet tegen he als alle aandacht op me is gericht xD dus dan word je zenuwachtig en dan gaat er vanalles mis haha!
    oh trouwens ik heb nog een vraagje, ik zag dat een van jullie een knalgele diy clutch had gemaakt.
    Ik kwam daar laatst ook een tutorial van tegen op girlscene, en ik vroeg me af waar jullie die stof vandaan hadden (:
    xx

    ReplyDelete
  12. hi honey :) nice blog! please follow me back, im beginner so I need some support!! :))

    xx, S.

    www.thebrunettejuice.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. nice post, love the photos! and you're blog is great! :)

    http://thepileofstyle.blogspot.com/ <--- Moi

    :*

    ReplyDelete
  14. Wow, this makes me want to go to Amsterdam. Mostly anywhere in Europe really I'd be happy.

    stilodorito.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Really cool! So many people there with interesting style!

    ReplyDelete
  16. i love street fairs, open air markets etc! great pictures, looks like one stylish street soiree!

    please come to my blog and leave feedback if you have a chance!
    www.theinternetgarbage.com

    ReplyDelete
  17. Love everyone's tattoos! And great photos :)!

    ReplyDelete
  18. Cool tatts, and wow @ the outfit styles, the guy with the curlyish blonde hair wearing a short sleeve striped
    shirt, is kind od cute, he has a nice face structure. :D
    And I looove the printed canvas(?) bag <33
    Loove the rest of the style towards the end, very nice. :D
    -Eliza

    ReplyDelete
  19. love the bird jumpsuit

    Rianna xxxx

    ReplyDelete
  20. Hey Sisterz!!! Thank you so much for your comment!!! I love the tattoos in this post!!! :D

    Bai baci from Babysan^^

    ReplyDelete
  21. Ziet er leuk uit!
    Jullie hadden ook geluk met het weer zeg!

    ReplyDelete
  22. Liefdes! Hihi pwetty pictures, pwetty pictures ;-) Hee is die een na laatste -dus niet dat stelletje- niet Inge? Mochten jullie haar hoofd er niet op hebben? Love it ♥

    ReplyDelete
  23. thank you for the sweet comment :)

    i love these pics!

    ReplyDelete
  24. Streetstylefoto's zijn altijd leuk om naar te kijken.

    Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat MK horloges verkleuren haha. Bij mij is dat in ieder geval niet aan de hand;)! Ik heb 21 jaar lang geen horloge gedragen en heb hem nu iedere dag om <3

    Liefs,

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters