OUTFIT 13-O7-2O11

13 July 2011

Photos with our Canon


Nadat wij de collectie van Elise Kim hadden bezichtigd wilden wij een outfit post houden, helaas lukte dit niet met het weer.. Gelukkig heeft Cana wel 2 goede foto’s kunnen nemen.
Vandaag is ook de officiële opening van Amsterdam Fashion Week! Morgen zullen wij erbij zijn en in de avond is het mijn diploma-uitreiking, ik mag dan eindelijk mijn diploma in ontvangst nemen! Helaas ben ik niet erg gelukkig geweest de afgelopen dagen.. Dat komt omdat ik uit de loting ben gehaald van mijn vervolgopleiding, doordat zij mijn brief + mijn cijferlijst nooit hebben ontvangen. En nu maar hopen dat zij alles nog recht kunnen zetten, zodat ik september kan beginnen! Maar morgen eerst genieten!


*After we had visited Kim Elise collection we wanted to take an outfit post, unfortunately we could not do an great post with the weather.. Thank God Cana shoot these 2 amazing pictures.
Today is also the official opening of the Amsterdam Fashion Week! Tomorrow we will be there and in the evening it's my graduation party, I may finally receive my diploma! Unfortunately I have not been very happy the last few days .. That's because I am removed from the draw of my further education because they never received my letter + my school grades. Let's just hope that they can put everything right, so I can start in September! But first I need to enjoy the things for tomorrow!


I wore:
Blazer - Vintage LV
Blouse - Primark
Jeans - Bershka
Shoes - Zalando
Clutch - DIY


XoXo from H.
Amsterdam


28 comments:

  1. WOW, Love the cluth and combination with pink shirt!

    ReplyDelete
  2. wat een gave clutch en ik zie een hele mooie kleur blouse, ben benieuwd na meer details

    Travel in Style

    ReplyDelete
  3. I like I like!
    Roze en geel staat leuk :D

    ReplyDelete
  4. Beautiful photos! Love your clutch <3

    Nice day...
    N.

    ReplyDelete
  5. great yellow clutch love the photos too!

    http://www.ohmydior.org/

    ReplyDelete
  6. I love the water in the background, the wedges & yellow bag are divine

    ReplyDelete
  7. Your DIY clutch is simply amazing & I adore your boots too :)

    Hugs from Julls ♥

    ReplyDelete
  8. Congratulations! Do not be sad! Do not worry! Everything will be fine! Yellow - stylish and bright colors! Gorgeous! Bravo!


    http://milana2078.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. I like the yellow touch! :)

    Kisses!


    New post on my blog!
    ♥ Dressy Celeb ♥

    ReplyDelete
  10. Mooie outfit! Had dezelfde blouse laatst gepast, spijt dat ik 'm niet heb gekocht...!

    x Lian @ VFV

    ReplyDelete
  11. wow love ur look! :) nice blog! hope we can follow each other!! kisses!

    ReplyDelete
  12. Love the look, great clutch!!

    ReplyDelete
  13. Love the wedges!

    Hope everything will be ok with the papers!

    xxx

    ReplyDelete
  14. The clutch adds such a great pop of colour!

    ReplyDelete
  15. I love the bright clutch! And those wedges are amazing.

    ReplyDelete
  16. great photos love the clutch! and the shoes are lovely!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. great photos love the clutch! and the shoes are lovely!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. wauw prachtige outfit.. jullie zijn echt 2 prachtstukken bij elkaar he! :D

    ReplyDelete
  19. Thanks for stopping by my blog! ❤
    Great outfit! I love your envelope bag and wedges!

    http://thefashionlatte.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. he meis:) hoe was het ? je diploma uitreiking?
    yaay eindelijk je diploma! hatelijk van je vervolgopleiding, hopelijk komt het allemaal goed meid:) dat heb je natuurlijk wel verdient!

    En hoe is fashion week.. ik wou zaterdag ook komen, maar ik moet werken tot 6 .. en moet met de trein daarnaartoe en k weet niet hoe ik trug kom. zo fackt , ik wil ook in amsterdam wonen! zo kut dit..

    let me know babes

    New outfit post - Get your rock on
    www.mirfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Heey Meid...

    Aller eerst gefeliciteerd met je diploma!!!
    En wat klote dat die HVA jou papieren niet ontvangen heb,,,Hoe nu verder,, Ik hoop echt dat het nog goed komt...

    Te gekke sleehakken,!!!
    Genoten van Fashion Week..
    Zelf heb ik mij er even niet in verdiept had het namelijk zo giga druk met mijn werk waardoor ik savonds uitgeteld op de bank lag..

    Geniet van je vakantie,,

    Bye BYe

    ReplyDelete
  22. That bright yellow clutch is AMAZING. It makes such a statement! And those wedges! I would wear those constantly, they're so beautiful. Congratulations on your graduation!

    xoxo
    Em

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters