INSPIRATION

12 September 2011


Source: Tumblr
//

26 comments:

  1. ow wauw, wat een prachtige foto's

    ik ben echt fan van zwart wit en artistiek naakt :) dus dit is echt perfect!!

    xx

    ReplyDelete
  2. Superrrr mooi!

    xLove.
    ninajj.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hee! hebben jullie de ketting inmiddels? Ik heb hem al anderhalve week geleden naar het postkantoor gebracht namelijk! dus het is heel raar dat'ie nog niet over is!! xxx

    ReplyDelete
  4. The second picture is so cool! And her nails are perfect!

    xxx

    ReplyDelete
  5. Powerful images. Who is the photographer? Xxxx

    ReplyDelete
  6. Oh yeah, this is something I would pick out too!!!;)


    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    ReplyDelete
  7. Great photos, so daring and inspirational! xox

    ReplyDelete
  8. Super inspiratie!
    xoxo Laura
    http://styleandsushi.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Great inspirationpost! Love the pictures!
    Your blog is amazing so I'm following you,
    I hope that maybe you want to follow me aswell
    blackfashionbird.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Super mooie foto's, zeker inspiratiewaardig! x

    ReplyDelete
  11. Die eerste foto is echt mooi :)

    ReplyDelete
  12. Hee meisjess(L)

    ik heb net ook even de vorige post van jullie bekeken! wat een super mooie fotos weer:) en kijk hoe knap jullie weer zijn! .. Super leuk,
    en wanneer we afspreken ik wil het zoiezo nog ! alleen deze maand gaat niet lukken want ik ga straks naar londen! en daar ga ik dik winkelen hahaha! maar ik houd vast wel wat over miscchien kan het wel in de week van 3 oktober ga ik londen en de 7e ben ik trug misschien de 9e? ..

    New outfitpost - aztec print
    www.mirfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. wow awesome pictures!

    xo Camilla

    Into The Fold

    please help me win a place in Bloggers Wardrobe by liking this picture Thanks!

    ReplyDelete
  14. nice photo:) wanna follow to each other? let me know

    http://shu84.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. gewoon in een envelop! dit vind ik dan wel echt heel raar!! ik heb die van jullie en dat andere meisje tegelijk weggestuurd, maar van haar heb ik ook nog niks gehoord! vreemd.. anders ga ik ook nog wel even vragen of er iets misgegaan is ofzo!!

    ReplyDelete
  16. Nee, engeland! Ik vind het echt heeeel raar. Meestal is het gelijk de dag erna al overgekomen! Ik moet deze week fulltime werken dus ik moet even kijken wanneer ik erlangs kan gaan! wat vervelend dit zeg..

    ReplyDelete
  17. Many thanks for your comment! Yes, inspired! Bravo!



    http://milana2078.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. up side down pictures?
    awesome!!!
    Thanks for visiting styleyou.styleme.Stylish!
    Sara C.

    ReplyDelete
  19. OMG this is gorgeous!

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    ReplyDelete
  20. So great photographies!



    xo
    Théa Unknown
    http://theaisunknown.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters