HOTSPOT DAVID'S COFFEE & NUTS

1 November 2011

Photos by sas

It cost us a while to post a new Hotspot, here it is.
Next to diet coke and chocolate we have another adiction; Nuts and every kind of nuts and especially Macadamia (mix).
When you are in the East of Amsterdam you need to make a stop at David's Coffee & Nuts.
Do you like nuts and what's your favorite nut?



Linnaeusstraat 16
1092 CK Amsterdam
T 020 - 668 06 36


XoXo from H&C
Amsterdam




Follow us on: Bloglovin, Facebook and Hazal on Twitter

24 comments:

  1. Wauw wat een geweldige winkel! En al die soorten noten.. wow!

    xx Laura
    http://thenewgirlintown-lauraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ohh waarom lees ik jullie blog posts over eten altijd als ik super erge honger heb? Het ziet er ZO lekker uit!

    ReplyDelete
  3. WOW! That looks very yummy, I wanna taste this!
    xoxo.

    ReplyDelete
  4. Looks jummie! snel een dagje plannen girls <3

    ReplyDelete
  5. this place looks so yummy. love nuts! my favorite is Turkish nut! have a Cupcake week!

    ReplyDelete
  6. yum yummmmm!!!! Very nice pictures! xx from NYC

    ReplyDelete
  7. Very nice pictures. I´m hungry
    http://ponerleonda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Don't tell me that there is a enormous amount of sweet caju because I'm going mad ! This must become my favourite shop :x

    ReplyDelete
  9. hi :) im goingg to visit amsterdam soon & i was wonderingg where i should really go?? because i havent really been there before :)

    ReplyDelete
  10. Yummyyyy!! Ik ben ook GEK op macadamianootjes, yum yum!

    x

    ReplyDelete
  11. I don't like nuts so much but the Macadamia icecream is to die for.

    xxx

    ReplyDelete
  12. ahhhh a little piece of heaven!! helaas ben ik lichtelijk allergisch voor pindas:P maar vind ze wel heel lekkeeeeeer. nice pictures!

    ReplyDelete
  13. Thanks meid! Nee, dat is niet de "Debbie", maar de Angeline, haha. Maar evengoed vind ik de kleur heerlijk! De Debbie is een gevouwen versie!

    x

    ReplyDelete
  14. these stuff look so jummie, enough to make me hungry!!

    hope you'll have time to visit me, follow, comment, or whatever you want you're welcome for everything here
    www.fashiontnt.com

    ReplyDelete
  15. Heerlijke foto's!
    www.ninajosephine.com

    ReplyDelete
  16. Oh wat een leuke winkel zeg! Ziet er heerlijk uit allemaal. Thanks voor de tip!

    ReplyDelete
  17. Jullie hebben prachtige foto's gemaakt. Toevallig moet ik ook die richting op vandaag. (Een show in het tropenmuseum.)

    ReplyDelete
  18. Looks delicious!!! Thanks for the comment!!! Follow me on Google and Bloglovin as well if you like!!!

    www.fromjasminewithlove.com

    ReplyDelete
  19. zo dat ziet er toch verrot lekker uit...
    Geef mij alles maar...mmm

    Check mijn new-blogpost,,,Bye Bye

    ReplyDelete
  20. love the photos on your blog! following you on bloglovin! x

    steph / absolutely-fuzzy.com

    ReplyDelete
  21. Oh my! That looks so delish! Great post xoxo

    http://styleitup-eva.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Oeh leuk! Ga ik zeker een keer heen! Mijne zijn ook macadamias!! Zooo heerlijk!

    ReplyDelete
  23. Wat grappig!
    Zoiets wilde ik zelf ook gaan doen,
    had het al bij meerdere blogs gezien, vind het echt een gaaf idee!
    Dit ziet er ook erg gezellig uit (voornamelijk door al die chocolaatjes natuurlijk... ^^')

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters