EVENT; OPENING NEW LOOK

16 April 2012

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photos: by sas


Finally we can shop in the New Look in Amsterdam. Last Thursday the New Look opened her doors in a shop-in-shop store in the V&D.
This New Look has 180m2 and it's the first one in Amsterdam. As us, H&C, a budget-lover, we felt for the clothes from New Look.
Of course we immediately shopped some pieces! We will show our purchases soon.



XoXo from H&C
Amsterdam



Follow us on: Bloglovin, Facebook, Vimeo and Hazal on Twitter

18 comments:

  1. Ziet er leuk uit! Volgens mij is dat in de V&D die maar tien minuutjes lopen van mijn huis is...gevaarlijk! haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha heel gevaarlijk vooral omdat er leuke dingentjes tussen zitten haha! Wist niet dat je in A'dam woont!

      Delete
  2. Very nice things!
    http://ponerleonda.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  3. Dat ziet er goed uit! Als ik weer een keer in Amsterdam ben, gelijk maar even een bezoekje brengen :).

    ReplyDelete
  4. Wow! Looks like an amazing store! Kinda reminders me of forever 21! I could have fun in there!

    Xx Kelly

    ReplyDelete
  5. Didn't realise New Look was so popular outside of the UK! Can't wait to see your purchases xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes it's popular, too bad there wasn't a store in Amsterdam (where we live), but a sho-in-shop made it happen!

      Delete
  6. Wat leuk! New Look heeft altijd zulke leuke schoenen:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  7. Ik ben heel benieuwd. Ziet er mooi uit!

    ReplyDelete
  8. Ahhh die schoenen... Nu heb ik echt zin in naar Nederland komen... Hahah :D

    ReplyDelete
  9. love it when the shops look so unused :-) everything is so tidy

    ReplyDelete
  10. Ahh daar moet ik heel snel heen, geweldig!

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  11. super mooie fotos!
    hou van die winkel!

    new outfit post - Leopard jeans
    www.mirfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. New look has the cutest shoes ever ! :x

    ReplyDelete
  13. Oehh nice, ik ga volgende maand shoppen in amsterdam, dus dan komt dit heel goed uit :D

    ReplyDelete
  14. Super leuk! Ik wil er echt graag heen, ben er nog nooit geweest :(

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters