REPORT; MODEMEISJES FOR LAKESIDE

11 April 2012

 Photos by sas

PHOTOS.
1. - 6. THE MODELS // 7 & 8 THE BEAUTIFUL TAMARA ELBAZ // 9. THE PIEP WITH THE MAKER.


Yesterday we attended the opening of the Modemeisjes (Fashiongirls) for Lade Side at the College Hotel.
These girls are the 'It-girls' from the Netherlands, so a collection from them is nice to see.
Even the clothing doesn't fit our style, it's great to see how they design their line.
We had a great evening with friends and other bloggers. We need to run cause we have another event this evening!






XoXo from H&C
Amsterdam



Follow us on: Bloglovin, Facebook, Vimeo and Hazal on Twitter

25 comments:

  1. Patterns and colors are quite nice! Like the necklace in one of the last shots.

    http://lostinpattern.blogspot.com/
    xx Brigita

    ReplyDelete
  2. Wauw wat een mooie foto's! Het ziet er heel leuk uit! X

    ReplyDelete
  3. beautiful looks.i adore those colours!

    ReplyDelete
  4. HAAAAAAAAAT het dat ik dit moest missen!
    ziet er super leuk uit
    New outfit post - In love with my zara jacket
    www.mirfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wat is het een leuke post geworden! ZO leuk om het zo toch een beetje te zien ipv van alleen achter de schermen ;) Top dat jullie er waren:D
    xx
    Check out my STYLISH CONFESSIONS ♥

    ReplyDelete
  6. Toffe collectie! :D Zitten wel wat dingen bij waarvan ik denk : HEBBEN!

    ReplyDelete
  7. that was fun! it was nice to meet you!


    http://follow-the-glitter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. aah gaaf! die ketting in de laatste foto's is echt heel mooi!

    ReplyDelete
  9. Dankjullie voor de lieve reactie!
    Leuke blog hebben jullie!

    ReplyDelete
  10. Ontzettend jammer dat ik het heb moeten missen! Volgende keer ben ik erbij!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    ReplyDelete
  11. Das ook toevallig, ik zie hier net een stukje van op shopwnieuws :)

    ReplyDelete
  12. I love the pants on the second photo!
    //www.fashion-ice.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Love the 4th one - the dress :) AND THE CAKE, OH, YES, THE CAKE ! :X

    ReplyDelete
  14. Superleuk girls! Kunnen jullie mij die foto's nog doorsturen? Superthanks alvast! Ik zal er even een linkje naar jullie blog bij zetten dan!
    x Pris

    www.fashionablepris.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. i like the first look the best.

    XO Arezu

    ReplyDelete
  16. Ziet erg uit als een leuke avond!;)

    xx Laura

    ReplyDelete
  17. Foto's zijn nog goed gelukt zie ik, de mijne absoluut niet haha. Was gezellig!

    www.fashiable.nl

    ReplyDelete
  18. ook niet helemaal mijn stijl, maar er zitten wel leuke dingen tussen!

    ReplyDelete
  19. Die ketting die Tamara om heeft is super mooi!

    http://cookiescoffeecouture.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ik vond het ook heel leuk om jullie in het echt te zien! Mooie foto's hebben jullie gemaakt!!!!

    ReplyDelete
  21. Gaaf! En leuk dat jullie erbij waren!

    ReplyDelete
  22. Love the looks. Very nice blog ;-)

    labellestyleandmakeupbook.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters