GIVEAWAY: KEVIN MURPHY COLOR BUG

9 July 2012

Photobucket Photobucket


Yess, there is a new giveaway on the blog! This summer is already started but who doesn't want to have the bohemian style with a color bug from Kevin Murphy? You can have your hair like Fenna does in the second pictures only she had a ombre pink hairdo. We are giving away this color bug in a pink/orange color to one of our readers! Al you need to do is:

- Follow us on Bloglovin
- Leave your emailadres in the comment section
& double your chance to tweet "I want to win a Kevin Murphy Color Bug on @Hazalfromsas her blog and you? http://bit.ly/MdPcFo "
This giveaway wille close on 20 07 2012; enjoy!






XoXo from H&C
Amsterdam



Follow us on: Bloglovin, Facebook, Vimeo and Hazal on Twitter 

5 comments:

  1. Ah ik wil ik wil!!!!
    Tuurlijk volgde ik jullie al en mijn mail is helena.snapme[at]gmail.com :):)

    ReplyDelete
  2. Super leuke actie. Mail is nina.josephine@hotmail.com en de tweet heb ik meteen verstuurd. (&volgen deed ik al)

    ReplyDelete
  3. Aah ik wil de color bug al een tijdje uitproberen!
    Ik volgde jullie alleen via google connect omdat ik geen bloglovin account had dus ik heb die maar even aangemaakt en ik volg jullie nu ook via daar. Mijn e-mail is Seviim38_@live.nl
    En ik heb ook getweet, mij twitter account is: seffim

    ReplyDelete
  4. heel erg gaaf, denk alleen niet dat het pakt bij heel donker haar! Of hebben jullie het ook al uitgeprobeerd?


    Travel in Style

    ReplyDelete
  5. Ik zat er al een tijdje aan te denken om er één te kopen
    dus het zou geweldig zijn om er eentje te winnen:)
    mijn e-mailadres is jennyrianne@hotmail.com

    xx

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters