CRAVING; BLACK BAGS

17 September 2012

1. Pieces - 2. Pieces - 3. David Jones - 4. Groom - 5. Pieces  - 6. Katana - 7. Petite Mendigote via Spartoo


Everyone need a black bag in his/her wardrobe. It doesn't matter what the size is, if you can put everything in it, it's 'the bag'. After browsing on the web we found some beautiful black bags. It's hard to choise which one is the prettiest... Cause what's prettier than a black bag?



WITH LOVE,
H&C


Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter

16 comments:

  1. De eerste vind ik echt geweldig! Een shopper, maar met een vakje voorop en lekker stijf. Ik zoek nog een zwarte tas omdat bij mijn ouwe vertrouwde de rits telkens hapert, heel irritant. Misschien wordt dit hem wel!

    ReplyDelete
  2. Inderdaad erg moeilijk om te kiezen, ik vind ze allemaal mooi!
    Ben toevallig toe aan een nieuwe tas dus dit helpt wel ;)

    ReplyDelete
  3. Gave tassen! Vind die van Pieces 't mooist.

    www.laceandpearlsbyroos.com

    ReplyDelete
  4. Een zwarte tas blijft tijdloos en makkelijk te combineren!
    Ik vind nummer 2 en 6 erg mooi :).

    ReplyDelete
  5. pretty! Ik vind die van David Jones echt onwijs leuk!

    ReplyDelete
  6. Dat is zeker een stel mooie tassen! Ik vind de nummer 1 en 6 het mooist!

    XX red--sonja.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ik hou van de Katana tas!

    x marly

    thatfashionthings.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ah ik ben echt nog steeds op zoek naar de perfecte zwarte leren tas haha (:

    ReplyDelete
  9. Amazing bags!!
    http://ponerleonda.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  10. Nice bags! I love black bags.

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. I love black bags, I love the 7th one!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters