OUTFIT 15092012

15 September 2012

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Sweater: New Look / Top: H&M / Jeans: Primark / Pistols: Sacha / Bracelet & Necklace: Fashionology


COLD, COLD AND COLD. The cold days are getting closer and closer. Last week I could tanned my legs in the park and beach and now I'm wearing thick jackets and sweaters. So today after work we took some outfit photos and had some drinks together.
PS: are you following me on Instagram? You can find me as @Hazalfromsas.



WITH LOVE,
H


Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter

14 comments:

  1. Leuk die trui! staat je erg goed en ziet er comfy uit ;-)

    http://lovelynoah.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  2. Ah die trui is echt super leuk, mooie outfit :). X

    ReplyDelete
  3. Oh die trui is gaaf zeg!
    Zoiets zoek ik ook nog!

    ReplyDelete
  4. great! I love your streight and shiny hair!

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke outfit! Ik heb die trui ook! Hij is fijn hè! :) xx Laura

    ReplyDelete
  6. Nice look! Love your jumper! :)

    xoxo
    http://martiinfashionland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. love your arm candy and your sweater,so lovely!

    ReplyDelete
  8. You look beautiful with the grey outfit.
    I love winter/autumn clothes.

    XO Arezu

    ReplyDelete
  9. Mooie trui, meid & je horloge is echt prachtig! X

    ReplyDelete
  10. Hele leuke outfit, ik vind je trui super leuk x

    ReplyDelete
  11. Com carinho para você!

    SALMO 23

    O SENHOR É MEU PASTOR,
    Isto é relacionamento!

    NADA ME FALTARÁ,
    Isto é suprimento!

    CAMINHAR ME FAZ EM VERDES PASTOS,
    Isto é descanso!

    GUIA-ME MANSAMENTE A ÁGUAS TRANQUILAS,
    Isto é refrigério!

    REFRIGERA A MINHA ALMA,
    Isto é cura!

    GUIA-ME PELAS VEREDAS DA JUSTIÇA,
    Isto é direção!

    POR AMOR DO SEU NOME,
    Isto é propósito!

    AINDA QUE EU ANDE PELO VALE DA SOMBRA DA MORTE,
    Isto é provação!

    EU NÃO TEMEREI MAL ALGUM,
    Isto é proteção!

    PORQUE TU ESTÁS COMIGO,
    Isto é fidelidade!

    A TUA VARA E O TEU CAJADO ME CONSOLAM,
    Isto é disciplina!

    PREPARAS UMA MESA PERANTE MIM NA PRESENÇA DOS MEUS INIMIGOS,
    Isto é esperança!

    UNGE A MINHA CABEÇA COM ÓLEO,
    Isto é consagração!

    E MEU CÁLICE TRANSBORDA,
    Isto é abundância!

    CERTAMENTE QUE A BONDADE E A MISERICÓRDIA ME SEGUIRÃO TODOS OS DIAS DE MINHA VIDA,
    Isto é benção!

    E EU HABITAREI NA CASA DO SENHOR,
    Isto é segurança!

    POR LONGOS DIAS,
    Isto é eternidade!

    Que o Senhor te abençoe e te guarde!

    ***Lucy***.

    A propósito, já estou seguindo o seu blog. E caso ainda não esteja seguindo o meu, deixo aqui o meu convite.
    http://frutodoespirito9.blogspot.com/

    P.S. Visite também:
    http://discipulodecristo7.blogspot.com/
    Temas bíblicos e mensagens abençoadoras.

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters