NEW IN; CONVERSE & HAVAIANAS

27 August 2013

 photo xIMG_7822_zps0c9ad5ab.jpg  photo xIMG_7829_zps098d46f7.jpg


DUTCH: SCHOENEN. Wij vrouwen kunnen nooit genoeg schoenen hebben en dat is een feit. Onze liefde voor schoenen blijft maar groeien. Sinds Hazal haar oude Converse van grijs naar roze verfde en te veel gebruikssporen hadden, was het tijd voor nieuwe. We kochten nieuwe zwarte Converse en natuurlijk slippers voor de zomerdagen. Men beweert dat je jarenlang met Havianas kan doen...

ENGLISH: Some new shoes needed in our wardrobe: new black Converse and summer flipflops of Havianas. 









WITH LOVE,
H&C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

19 comments:

  1. love both <3

    visit mine whenever you had a chance :D

    stay fab,
    Miss Aa

    ReplyDelete
  2. Ah, zwarte allstars zijn altijd fijn en goed! xo

    ReplyDelete
  3. Mooie foto's! Een paar Chucks misstaan nooit in een groeiende schoenencollectie van een vrouw!

    ReplyDelete
  4. I like! Heb ook van beide een paar en ze zijn beide zo comfortabel :)

    ReplyDelete
  5. Ik moet eigenlijk ook nieuwe All Stars hebben...

    Mijn oude zie er niet echt mooi meer uit :p



    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete
  6. Ik ben gek op All Stars! :)

    ReplyDelete
  7. Ik heb laatst ook maar weer nieuwe All Stars gekocht! Blijven favoriet :)

    X

    ReplyDelete
  8. Blijf ook fan van converse, geweldige schoentjes haha! X

    ReplyDelete
  9. Havianas zijn heel chill! Mijne gingen alleen door het tuben kapot na anderhalve maand. Maar guess thats my own fault hehe.

    ReplyDelete
  10. Klopt ik heb al jaren mijn havianas :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Havaianas zijn fijn, maar de langate periode dat ze bij mij echt mooi bleven was 2 zomers.

    ReplyDelete
  12. i cannot live without either of these ! x

    ReplyDelete
  13. Aaah de All Stars zijn mijn favoriete schoenen ever <3

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters