OUTFIT 01092013

3 September 2013

 photo xIMG_7874_zps46f1f532.jpg  photo xIMG_7913_zps6b1d3d02.jpg
Blazer, top and jeans: Primark / Bag: Pieces via Spartoo Schoenen

DUTCH: Afgelopen vrijdag ging ik met vriendin Shirley lunchen. Het is gebruikelijk dat we altijd even wat foto's schieten als we met elkaar gaan afspreken. Sinds ik Shirley ken weet ik dat ze totaal niets heeft met Primark, en dat nam ik even mee in mijn outfit. Jasje, top en broek kwamen lekker van de Pri en zelfs mijn cadeau voor kleine 'Puck'. Uiteindelijk combineerde ik mijn tas van Pieces voor het totaal plaatje.

ENGLISH: Last Friday I went with fellow blogger Shirley on a lunch date. For the time I known her there is one thing she don't like and that is the Primak. So what's better than wear a total primark outfit? Only my bag is from Pieces.






WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

22 comments:

  1. Like your Outfit. Your Bag is amazing.

    http://alanis-fashionwonderland.blogspot.de/

    ReplyDelete
  2. Wauw, wat een prachtige blazer zeg! Ik vind je outfit heel mooi :-) xo

    ReplyDelete
  3. awesome look! love that bag!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. leuke look, het jasje is echt heel leuk, en je broek heeft zo een mooie kleur echt een toffe jeans
    xx ish
    www.tiny-heart-beats.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cool look, the jacket is great!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Wow echt een gave look! Ik vind je tas en haar zo gaaf :) X Anne

    www.fashionanna.com

    ReplyDelete
  7. you look great!
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  8. Wauw! leuke look, vooral de schoenen en de tas!

    ReplyDelete
  9. Leuke outfit, je jasje is gaaf!

    ReplyDelete
  10. Leuk. Ik vind je blazer heel mooi!

    Xo

    ReplyDelete
  11. Die blazer is zo cool! I like it :-) x

    ReplyDelete
  12. Wat een geweldige tas! Je jasje is ook super. Ook al ben ik ook helemaal niet van de primark ;)

    ReplyDelete
  13. Mooie outfit! Die tas is echt super! Mooi strak en niet teveel poespas, daar hou ik van!

    ReplyDelete
  14. Super leuke outfit!

    Liefs
    Antoinet
    p.s. ik ben een nieuw blog begonnen! www.everydaychic.nl :)

    ReplyDelete
  15. Wat een leuke tas en jasje!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters