OUTFIT 23082013

23 August 2013


 photo XXXIMG_7669_zpscbf39a3d.jpg  photo XXXIMG_7651_zpse353cccf.jpg  photo XXXIMG_7690_zps07af44f0.jpg  photo XXXIMG_7689_zpsc46456c6.jpg  photo XXIMG_7683_zpsb1a1eea3.jpg
Blouse: H&M / Skirt: Zara / Heels: Primark / Bag: Versus by Versace via Spartoo Schoenen 

DUTCH: Een simpele witte blouse met mijn nieuwe leren rok van de Zara. Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe rok en vond het erg lastig om te kijken waar ik er één kon vinden. Gelukkig hoefde ik niet ver te zoeken en vond ik hem bij de Zara. Mijn outfit maakte ik af met mijn kleine maar oh zo leuke tas van Versace. Zeker mijn favoriet voor het afmaken van een outfit!

ENGLISH: A simple outfit with my new skirt from the Zara. I was looking for a new black skirt for a long time. Thank God I found it and matched it with my little precious bag.







WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

18 comments:

  1. I'm so into little bags.. this one is so cool!
    Great outfit!!!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hele leuke outfit! Vooral de schoenen en je tas :-)
    Dit is de eerste keer dat ik een bezoekje breng aan deze blog, ik kom vaker terug!

    ReplyDelete
  3. Fijn outfitje. Super mooi, nieuw rokje, staat je goed!

    x

    ReplyDelete
  4. Hey,
    this outfit is lovely and the pictures too! The skirt is amazing! :)
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  5. Leuke outfit, ik heb net een nep leren rokje bij de H&M gekocht!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. Wat een onwijs leuke outfit! Ik vind je rokje zo gaaf!! x Laura

    ReplyDelete
  8. Prachtige look. Ik vind je tasje zo mooi!

    ReplyDelete
  9. Prachtige outfit en ik ben jaloers op je prachtige bos krullen. <3

    ReplyDelete
  10. Super mooie outfit ! En echt een leuk tasje !

    ReplyDelete
  11. Mooie outfit, die rok is prachtig!

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  12. awesome outfit and blog :)
    i'm your new follower , follow me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  13. staat je super mooi cana!

    xxx

    Anouk

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters