OUTFIT 28082013

29 August 2013


 photo xxxIMG_7731_zpsecc38c7c.jpg  photo xxxIMG_7734_zps7fd52591.jpg
 photo xxxIMG_7715_zpseba9cc55.jpg  photo XXXXXXIMG_7758_zpsf1a74359.jpg
 Blouse:  Unkown / Pants: Zara / Shoes: H&M / Bag: Versace



DUTCH: Dit is wat ik de laatste keer aan had, het is wel anders dan al dat zwart. Het is eigenlijk het omgekeerde;-). Na de foto's ben ik samen met Hazal naar het park gegaan. Ik heb volop kunnen genieten van het mooi weer tijdens de laatste weken van mijn vakantie. Ik kan nu met een frisse start beginnen aan mijn nieuwe opleiding. Helaas begin ik donderdag weer met school. Al was een extra weekje vakantie nog fijn.

ENGLISH: No black? It's the other one called 'white'. After the we shoot these pictures we went to the park near our home.





WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

24 comments:

  1. It looks great because it seems the pants are an extension of the shirt, I like it!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wauw! Wat een toffe outfit! Ik hou hier echt van!
    With love,

    Joy
    justlikesushi.com

    ReplyDelete
  3. Great look!

    I love your jeans !

    xxx

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit en succes met je nieuwe opleiding!

    ReplyDelete
  5. Supergave blouse! Je doet me echt heeel erg aan Yolanthe denken in deze fotos hihi :D xx
    Discover my Stylish Confessions♥

    ReplyDelete
  6. you look so beautiful !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  7. Beautiful Pics!

    You got a great Blog.
    Would you like to follow each other?
    Just let me know ;) I follow back for Sure.
    My Blog: Strike a Pose

    ReplyDelete
  8. leuke outfit, de broek is erg leuk met de printjes aan de zijkant
    xx ish
    www.tiny-heart-beats.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ik vind de broek door het aztec achtige aan de zijkant heel leuk!

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  10. Like your blouse :-)

    http://alanis-fashionwonderland.blogspot.de/

    ReplyDelete
  11. Vind je blouse ook echt heel leuk en gave achtergrond voor de foto's!


    Liefs,
    Kiki / Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  12. Leuke outfit! Echt ook mooie foto's!

    ReplyDelete
  13. Ik ben verliefd op je blouse! Wat is die leuk zeg!

    ReplyDelete
  14. Wat een leuke combi van printjes op de blouse en broek.

    Succes met de nieuwe opleiding!

    x

    ReplyDelete
  15. super mooi en de locatie is prachtig!

    ReplyDelete
  16. Mooie prints! Staat erg mooi op elkaar!
    XX, Eva Floor

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters