OUTFIT 09092013

11 September 2013

 photo xxIMG_7630_zps5e528939.jpg  photo xxIMG_7620_zpsf8b32000.jpg  photo xxIMG_7635_zps060fa339.jpg
Blouse: H&M / Short: Pimkie / Shoes: H&M

DUTCH: Vorige week had ik een gezellige week met workshops gehad. Helaas begon vandaag het echte leven: studeren. Helaas betekent het ook dat we nu lelijk weer krijgen. Mijn top zomervakantie is nu écht voorbij. Gelukkig heb ik nog een zonnige outfit klaar staan. Zon, ik mis je!

ENGLISH: Last week I had a week full of workshops. Now the real life started; school. Too bad that means ugly weather. My summer ended and I still got an outfit post!







WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

20 comments:

  1. I feel you haha, komt met bakken uit de hemel vallen hier! Hele leuke outfit, die blouse is tof! X

    ReplyDelete
  2. Cool combinations of prints!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Leuk die strepen, heb laatst ook zo'n shirt gekocht :D
    Succes met school :-)

    ReplyDelete
  4. Ik vind je blousje leuk :)

    Xo

    ReplyDelete
  5. Super leuke outfit! :)

    Liefs
    Antoinet
    www.everydaychic.nl

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke combinatie! Staat je goed :)

    ReplyDelete
  7. Nice blog! Can we follow each other? Write me on my blog or follow me and i follow you:)

    Vik Ladyla

    ReplyDelete
  8. Prahtige outfit staat je goed;). X

    ReplyDelete
  9. Die blouse staat je echt fantastisch, meis!

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO WIN A PAIR OF INVITO BOOTS WORTH 100 EUROS!

    ReplyDelete
  10. Je schoenen zijn te gek!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  11. Prachtige outfit! Mooie foto's ook! :)
    xx

    ReplyDelete
  12. Strepen! I like! Herfstweer heeft ook wel weer wat.. XO

    ReplyDelete
  13. vandaag was er weer even zon! en dan worden we waarschijnlijk weer afgestraft ervoor ughh.. maar leuke outfit! <3

    ReplyDelete
  14. Ik hou van de zomer, maar in de winter kan je fijn bij de kachel zitten, liter thee drinken en een fijn dik vest dragen.
    Mooie outfit!

    ReplyDelete
  15. Mooi outfit meid!!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters