OUTFIT 12092013

12 September 2013


 photo xxx_zps02800a26.jpg  photo xxxIMG_8156_zps6e9bbcf4.jpg  photo IMG_8154_zpsd902ed83.jpg  photo xxxIMG_8171_zps582aaa84.jpg Jacket : C&A / Skirt : H&M / Shoes : H&M / T-shirt : H&M

 
DUTCH: Samen met mijn zusje ging ik afgelopen  weekend shoppen en namen wij een kijkje bij C&A. Laatst waren wij op het Denim on the move event en daar liet C&A duidelijk zien dat hun collectie erg verjongt en verhipt is. Tot mijn verbazing was dat ook echt zo in de winkel. Ik zag dit jasje en ik wist dat ik het moest hebben. Hij is lekker stoer en vrouwelijk. Wat wil ik nog meer?

ENGLISH: Last weekend after we went shopping, we took a stop at C&A. A week ago we went to their Demin on the move event and they really showed us that they have some great clothes. I felt in love with this jacket and bought it right away!






WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

30 comments:

  1. Leuke laarsjes en mooi jasje.
    Van jullie had ik al verwacht dat jullie veel kleding zouden uitwisselen, heel handig!

    ReplyDelete
  2. wat een super leuk jasje! ik moet echt eens langs de c&a gaan haha
    xx ish
    www.tiny-heart-beats.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Het jasje is inderdaad mooi! Leuk gedaan met die graffiti op de achtergrond. XO

    ReplyDelete
  4. Het jasje is top en super leuk zo voor die graffiti print! :)

    x

    ReplyDelete
  5. Heel leuk jack inderdaad! :) En wat een gave en knallende foto's!

    ReplyDelete
  6. you look so stylish !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  7. Leuke outfit en leuk jasje!
    Vind de nieuwe herfst collectie van C&A zeker de moeite waard!

    ReplyDelete
  8. wat een mooi jasje! Gave foto's ook :)

    ReplyDelete
  9. Dat jasje is echt heel leuk! x

    ReplyDelete
  10. Super leuk jasje! En de foto's zijn ook erg mooi. Liefs

    ReplyDelete
  11. Wat een super leuk jasje zeg!

    Ik moet ook maar heel snel eens die giftcard gaan uitgeven ;)

    Het was leuk om jullie beiden weer te zien afgelopen dinsdag, en tot bij Unlimited PR! ;)



    www.style-chameleon.com

    ReplyDelete
  12. Wat een leuke outfit Cana! Je zou echt niet denken dat dit jasje van de C&A is! x Laura

    ReplyDelete
  13. Het is inderdaad een ontzettend mooi jasje! Zo'n lekker opvallend item wat je met wat basics kan dragen :) Je hebt trouwens een leuke locatie voor je foto's gekozen, toffe achtergrond. Trouwens, ik heb een give away op mijn blog waarbij je een statement ketting kunt winnen. Klik hier voor meer info: http://bit.ly/15RBGGS Liefs.

    ReplyDelete
  14. tof jasje! En leuke foto's geworden ook:)

    ReplyDelete
  15. Cool jacket! Love the color it gives to the outfit!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Super cool! I love the background too! And yes, surprisingly so.. C&A has some great stuff every now and then. I bought one of my favorite boots there!

    ReplyDelete
  17. Wat een mooie foto's!
    En wat een gaaf jacket! :-)

    ReplyDelete
  18. Leuke foto locatie ! Mooie booties :)

    ReplyDelete
  19. een leuke outfit! Dat jasje is echt stoer!

    ReplyDelete
  20. gave foto's!
    jullie blog is echt super leuk x

    ReplyDelete
  21. hele leuke foto's en tof jasje!

    ReplyDelete
  22. LOVE YOUR JACKET

    XX

    Nienq || Check my latest post on www.nienq.com

    ReplyDelete
  23. Leuk jasje ! En bedankt voor je berichtje op mijn blog :)

    Liefs, Esther - Confashions

    ReplyDelete
  24. Wat een leuke outfit! Het jasje vind ik super en die schoenen zijn ook móói :)

    Liefs
    Antoinet
    www.everydaychic.nl

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters