OUTFIT 14092013

14 September 2013

 photo xxIMG_8220_zps384acd39.jpg  photo xxIMG_8246_zps94583950.jpg  photo xxIMG_8235_zpsb5e912d0.jpg  photo XXIMG_8230_zpscbaaa860.jpg  photo XXIMG_8217_zpseb4c7590.jpg Jacket: Unknown / Sweater: C&A / Jeans: Primark / Shoes: Koah via Spartoo Schoenen / Bag: Ecco

DUTCH: Na dagen van regen is mijn zomer echt voorbij. Ik wilde nog een dagje naar het strand gaan, maar dat zit er zeker niet meer in. Het leven van een student zoals ik altijd zeg is weer begonnen #lifeofastudent. De eerste colleges heb ik gehad en voor je het weet komen de tentamens er ook aan. Daar wil ik nu nog niet aandenken. Nu het wat kouder wordt heb ik een fijne jas nodig met een grote tas waar ik al mijn rotzooi in gooi en fijne schoenen.

ENGLISH: After days I really think I can say my summer ended. No beach days anymore. #Lifeofastudent started again. Now it's getting colder al I need is a coat, a huge bag and comfortable shoes.





WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

20 comments:

  1. love your jacket, it´s perfect!

    ReplyDelete
  2. Wat een mooi jasje! Ik vind die details op de armen heel gaaf

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  3. Love it Hazal. Lekker donker, basic outfitje en zo'n eye catcher van een tas!

    x

    ReplyDelete
  4. Heerlijke back to school outfit!

    Xo

    ReplyDelete
  5. cool jacket!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Wauw, ik vind je jasje echt prachtig zeg! :) xo

    ReplyDelete
  7. Leuke outfit zeg! DIe tas is echt tof

    xx
    Iatenoodlesforbreakfast.blogspot.nl

    ReplyDelete
  8. nice outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  9. Dat jasje is heel stoer! Wel jammer dat het niet zo heel goed zichtbaar is omdat je haar (ook zwart, hihi:)) het een beetje verblindt. Misschien een tip als je een foto van de achterkant maakt je haar even naar voren te gooien?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ik zal er even naar kijken de volgende keer:)

      Delete
  10. Fijne tas is het he! Super fijne outfit weer!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  11. You look amazing! Love your outfit!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  12. Leuke outfit, ik hou van zwart! <3 Ik heb dezelfde broek, zit lekker hé!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hij zit erg lekker! Zeker mijn favoriete broek!

      Delete
  13. Echt een hele leuke outfit! De jas is echt super mooi ^-^

    ReplyDelete
  14. Your bag is just fabulous! :)

    Do you want to follow each other, let me know?!

    http://danadimitras.blogspot.it/

    ReplyDelete
  15. Leuke outfit en wat een mooi jasje ! X

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters