OUTFIT 23092013

23 September 2013


 photo XXxxxIMG_8597_zps2290aef7.jpg  photo xxxxxxxIMG_8645_zpsca5524ac.jpg  photo XXxxxIMG_8596_zpsffcc6236.jpg  photo XXXXXXIMG_8655_zpse73d52da.jpg Jacket & jeans : Zara /  Shirt and shoes : H&M


DUTCH: Gisteren vooRdat ik ging studeren, heb ik outfit foto's genomen met Hazal. Zondag is altijd een dag voor mij geweest waar ik nooit ergens zin in heb, ik blijf liever gewoon de hele dag in mijn bed en wil dan ook niks doen. Een beetje TV kijken, achter mijn laptop kruipen en veel lezen. Helaas was dat niet zo. We hebben we heerlijk gekookt en voor ik het wist is het weer maandag.


ENGLISH: Yesterday's outfit on a busy Sunday fulled with school things. Too bad it's Monday!




WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

17 comments:

  1. Jij ziet er nog lekker zomers uit, heel leuke jasje!

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  2. Mooie foto's en leuke outfit!

    ReplyDelete
  3. This looks amazing on you and I love how you combined the jacket with the jeans. Smart thinking! also, amazing glasses :D

    ReplyDelete
  4. Dat jasje is zo leuk!! Ik moet nog het perfecte bloemenjasje vinden

    ReplyDelete
  5. Heel mooi en geweldig jasje!!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  6. Beautiful! I love your jacket x

    ReplyDelete
  7. Wauw, wat een mooi jasje Cana! Heel tof gecombineerd ook :-) xo

    ReplyDelete
  8. Super leuk jasje!! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters