OUTFIT 28092013

29 September 2013

 photo xxxxxIMG_8693_zpse4e73300.jpg
 photo xxxxxIMG_8680_zpsaba9e42d.jpg  photo xxxxxIMG_8679_zpsa88a7deb.jpg Blazer & Jeans: Zara /Blouse: Vintage / Shoes: Betty London via Spartoo Schoenen


DUTCH: Vandaag heb ik een verlovingsfeestje van een hele goede vriendin. Na jaren hadden we weer contact en nu gaat ze over een week trouwen; wauw. Ik wil zelf nog lang niet denken over trouwen maar dat wordt een feestje vanavond. Maar natuurlijk is dan de vraag? Wat doe ik nou weer waar? Een rok of een jurk? Ieder geval heb ik nog een outfit wat typisch wat voor mij is. Een blazer, blouse, skinny en enkellaarzen. Dat is een keuze waar ik niet lang over hoef te denken.

ENGLISH: Today I have an engagement party of one of my good friends. After years we had contact again. The biggest question is what to wear? Before that I have a total Hazal outfit. From top till down. A blazer, blouse, skinny jeans and ankle boots.







WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

15 comments:

  1. always love your outfits and this time is no exception ♥

    ReplyDelete
  2. Zo simpel, so mooi! Alvast veel plezier bij de bruiloft! :)
    Zou je me misschien willen volgen? Ik ben al mijn volgers kwijt :(
    Kusjes, Saar.

    ReplyDelete
  3. Zwart en wit, I like!
    Al zou ik het zelf nooit voor elkaar krijgen om beide witte items een hele dag vlekkeloos wit te houden! ;)

    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mijn blazer is ondertussen niet helemaal wit meer haha;)

      Delete
  4. Mooie foto's! En vind je blazer erg mooi.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  5. Super mooie blazer! Ik hoef ook nooit lang na te denken over een blazer, altijd goed! Veel plezier! We horen wel hoe het was :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  6. Deze black and white outfit staat je super!
    xo

    http://Cwithoutshoes.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Leuke outfit! :)

    Liefs
    Antoinet www.everydaychic.nl

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke outfit! Ik zoek al heel lang zo'n witte blazer.. it's perfect! xo

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters