WISHLIST; PRIMARK

8 September 2013

Everything is from Primark 


DUTCH: Wellicht is het jullie weleens opgevallen dat wij (vooral Hazal) graag naar de Primark gaan zodra het weer eens tijd is. Hazal noemt het zelfs haar 'tweede huis'. Een paar dagen geleden ontvingen wij het persbericht van de Primark en wij dachten beiden: Oh nee we moeten weer naar de Primark gaan haha... De nieuwe collectie moet gothic en elegant uitstralen. Inspiratie is vooral uit de jaren 50 en 60 vandaan gekomen. Wij hebben onze favorieten geselecteerd en weten wel wat wij graag willen aanschaffen. Heb jij ook een favoriet ertussen?

ENGLISH: The new winter collection of the Primark is outfit. We both love the Primark and we are always in to shop at the Primark. We made a collage of our favourites of the new collection. Can't wait to shop one of these. Do you have a favourite?



WITH LOVE,
H&C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

11 comments:

  1. De kettingen en het shortje ♥.♥ Door al die Lookbook posts en wishlist van de Primark kan ik echt niet wachten om er weer heen te gaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat dachten wij oook, maar is niet zo goed voor de portemonnee :(

      Delete
  2. De jaren 50 en 60 zijn zo geweldig! Jammer dat er hier geen primark is! Het lijkt me zo'n leuke winkel Ö alles is zo mooi! Ik zou alles van je wishlist willen Ö



    Loves,
    The Mad Twins
    http://www.themadtwins.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jammer dat je er geen 1 in de buurt hebt, waar woon je dan? Primark is zeker leuk om te bezoeken!

      X

      Delete
  3. Zelf winkel ik niet graag bij Primark, omdat ik de winkel vreselijk vind, maar ze hebben wel altijd leuke items. Deze items zijn ook weer prachtig! Ik vond het erg leuk jullie ontmoet te hebben bij het C&A event en zoals gezegd, laat ik natuurlijk even een berichtje achter, haha.

    Liefs! Sam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat horen we vaak over Primark, maar het is erg leuk daar! Voor alles een eerste keer haha. Was zeker leuk je te ontmoeten:)

      X
      H&C

      Delete
  4. Dat broekje vind ik zo geweldig!

    ReplyDelete
  5. Wat zit dit er goed uit!
    Liefs,

    ReplyDelete
  6. Love the necklace
    Laats bij primarkt geweest, hadden ze hem helaas niet

    http://www.chloesterk.nl/

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters