OUTFIT 27102013

29 October 2013


 photo xxxIMG_9307_zps83c55488.jpg  photo xxxIMG_9355_zpsf0970fd0.jpg  photo xxxIMG_9337_zps7428664c.jpg
Jacket: Urban Outfitters / Schoes and jeans: H&M / Necless: Newlook /  Bag ('tassen') : Pieces

DUTCH: Soms zwart, soms kleurrijk. Het kan erg verschillen in hoe ik gekleed ben. Ik heb dagen dat ik in kleur gekleed ben en op andere dagen kies ik voor zwart. Zwart kan met alles en gaat nooit verkeerd, denk ik zo. En kennen jullie mijn nieuwe jasje van Urban Outfitters? Ik vind hem erg fijn en draag hem de afgelopen dagen best wel vaak. Uiteraard met favoriete tas van Pieces.

ENGLISH: Currently I'm going for an all black outfit with my newest jacket and my favorite bag!





WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

15 comments:

  1. Wauw echt een prachtige outfit. Alles past erg mooi bij elkaar. Ik zou het zo zelf kunnen uitkiezen! ;)

    ReplyDelete
  2. Mooie jas! All black outfits blijven fijn om te dragen, vooral op dagen waarop je niet weet wat je moet dragen.

    ReplyDelete
  3. Love your boots!!

    xoxo
    Joyce
    www.livstyle.nl

    ReplyDelete
  4. Mooie jas heb je uitgezocht! Enne, mooie ketting ook :)

    x

    ReplyDelete
  5. Heel tof jasje! De ketting en de rode lippen maken het af :)

    XX Sonja
    www.redsonjafashion.com

    ReplyDelete
  6. Hele leuke outfit! Ik hou er wel van, helemaal in het zwart :)

    ReplyDelete
  7. All black. Classy, edgy en fun. Love it :)

    Xo

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke outfit Cana! Dat jasje is echt heeel mooi! <3 x Laura

    ReplyDelete
  9. Die ketting is zoo te gek! En verliefd op je laarsjes!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  10. Zwart is altijd goed! Ik vind je jasje en boots echt heel gaaf :)

    ReplyDelete
  11. Mooie outfit en je ketting is echt heel gaaf!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters