NEW STORE; PRIMARK ZOETERMEER

25 October 2013


 photo XXXXXXXIMG_9558_zpsd744514c.jpg  photo XXXxxxIMG_9616_zps766190dc.jpg  photo xxxIMG_9559_zps8b8d2b3c.jpg  photo XXXXXIMG_9569_zps0f7dd11f.jpg  photo xxxIMG_9587_zpseb3a3290.jpg  photo XXXXXXIMG_9575_zps197126df.jpg  photo XXXXIMG_9606_zpsc0b39867.jpg  photo xxxIMG_9602_zps4439af4b.jpg  photo XXXXXXXIMG_9600_zps5750e075.jpg  photo xxxIMG_9561_zps5b30a3d4.jpg


DUTCH: Afgelopen woensdag waren we beiden aanwezig tijdens de pers opening van de nieuwste Primark van Nederland. In Zoetermeer werd de nieuwe Primark voor publiek geopend. Gelukkig konden wij van te voren de winkel bekijken en kregen we shop tegoed om lekker te shoppen.

Zoals jullie wellicht weten is Hazal erg dol op de Primark en vind ik het een fijn winkel. We hebben de Primark nog nooit zo rustig evenaren en hebben op ons gemak kunnen shoppen. Dit is helaas niet de grootste Primark in Nederland, maar heeft wel de meeste kassa’s. Daarnaast hebben ze ook hele euroknallers. Zo heb je al voor drie euro een mooie beha. Koopjes jagen bij de Primark. We zullen binnenkort laten zien wat we hebben gekocht. Wij zijn dol op Primark, hoe zit dat bij jou? Soms je wel eens bij de Primark?


ENGLISH: Last Wednesday the Primark opened the newest store in Zoetermeer. We shopped some great pieces and can't wait to so you guys.


WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

19 comments:

  1. Echt zo leuk dat jullie daar ff konden shoppen in alle rust! Ben benieuwd naar de aankoopjes! Vind primark echt super!

    ReplyDelete
  2. Ik ga zeker niet voor alles naar de primark maar zo nu en dan is het fijn om lekker sokken enzo in te slaan!
    Maar wie weet wordt ik ook wel verslaafd als die in Nijmegen open gaat :p

    XO

    ReplyDelete
  3. Ermagerd, ik ben benieuwd naar de shoplog! :D

    Liefd

    ReplyDelete
  4. Wat fijn dat ze daar euroknallers hebben! XO

    ReplyDelete
  5. Ziet er top uit! Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  6. Wauw wat een mooie foto's heb je gemaakt! Ik was gisteren toevallig bij de Primark in Almere, maar toen ik zag dat er zelfs een rij stond om binnen te komen liep ik er toch maar langs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Primark kan soms gekkenhuis zijn inderdaad. Wij raden andere vaak aan om op een doordeweekse dag te gaan (niet in de vakantie) om een uur of tien. Lekker rustig vooral in Zaandam :)

      Delete
  7. Daar had ik bij moeten zijn, I LOVE primark! Ben beniewd naar jullie aankopen!
    xx
    Discover my Stylish Confessions♥

    ReplyDelete
  8. Leuk! Ik ben vandaag naar die in zoetermeer geweest. Ik vind hem onhandig?

    Xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het is even wennen voor ons. We kennen die van Zaandam uit ons hoofd :)

      Delete
  9. Leuke foto's! Jammer dat ik niet aanwezig kon zijn. Blijft een geweldige winkel de Primark:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  10. Was hij wel wat ruimer enzo? In Rotterdam staat alles zo dicht op elkaar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hij is iets kleiner dan die van Almere, maar heeft wel meerdere paskamers en kassa's. Wij vonden hem wel ruimer :). Rotterdam vinden wij vreselijk haha

      Delete
  11. Aahh zo jammer, ik had ook een uitnodiging maar ik heb helaas de hele dag stage :(

    ReplyDelete
  12. Gaaf! Ik ga er hopelijk ook een keertje heen! Ik volg jullie blog nu op bloglovin :)
    XX

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters