NEW STORE; URBAN OUTFITTERS AMSTERDAM

20 October 2013

 photo xIMG_9243_zps290aad3a.jpg  photo xIMG_9236_zps572d6983.jpg  photo xIMG_9262_zps95ae6e28.jpg  photo xIMG_9241_zps28b597bd.jpg  photo xIMG_9232_zps10f9848c.jpg  photo xIMG_9256_zps7d5f8a1f.jpg  photo xIMG_9226_zpsc1e35b68.jpg
Photos: private

DUTCH: Gisteren bracht ik een bezoekje aan een gloed nieuwe Urban Outfitters in Amsterdam. Het heeft even geduurd, maar sinds vandaag heeft Urban Outfitters haar deuren geopend voor het publiek. Ik houd erg van graffiti en wauw wat was het een mooie winkel zeg! Heel erg urban, maar ook artistiek. Naast dat ze leuke kleding, accessoires en schoenen verkochten, hadden ze in de winkel ook hele leuke accessoires voor thuis en hebbedingetjes! Ik was gisteren zeer geslaagd en ga snel weer een bezoekje brengen aan Urban Outfitters. Zijn jullie al bekend met Urban Outfitters? 

ENGLISH: Yesterday I went to the Pre opening of Urban Outfitters. Finally we an Urban Outfitters in our hometown Amsterdam. I felt in love with the store. It was so colourful and with a lot of graffiti! Next to the fact that they sell clothes, accessories and shoes they also selling home accessories and so many great things. I can’t wait to go back the store again! Are you familiar with the store?



WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

16 comments:

  1. Mooie foto's! Ik ben in de UO in Antwerpen geweest en vond de hebbedingtjes echt heel leuk!
    Ga zeker een kijkje nemen in mijn vakantie!

    ReplyDelete
  2. Zo leuk dat ie nou in Nederland zit! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    ReplyDelete
  3. Ziet er héél tof uit, ga zelf ook snel langs!

    ReplyDelete
  4. Mooie foto's heb je gemaakt! Urban Outfitters is zo'n fijne winkel! Liefs

    ReplyDelete
  5. Ik heb er al veel van gezien op Instagram! Heel leuk dat er nu ook een UO in Amsterdam zit, de winkel ziet er lekker groot uit dus ik ga snel een kijkje nemen.

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  6. Oh wauw, die tasjes! Ik baal nu een beetje dat ik gister na 5 uur niet meer langs ben geweest (ik had gezien dat het heeeeel druk was), maar ga volgende week zeker een keertje langs :) liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moet je zeker doen, wat een mooie winkel is het!

      Delete
  7. Vind het ook erg leuk geworden. Werd vooral erg blij van de lange tafels vol mooie boeken.
    Benieuwd welk artikel jullie hebben uitgezocht! :)

    x

    ReplyDelete
  8. Mooie foto's hebben jullie gemaakt! Ik was echt helemaal wow-ed van de winkel (alleen nog maar online bekend met UO)!
    Net zoals Marjolein ben ook ik heeeeel nieuwsgierig naar wat jullie uitgekozen hebben!

    xxx

    ReplyDelete
  9. Jammer trouwens dat we elkaar misgelopen hebben! Volgende keer beter! x

    ReplyDelete
  10. Such an inspirational post! I enjoyed reading it :) I love your blog, too!
    Would you like to follow each other? If you would, just follow me and leave a comment on my blog, so that I can follow you back :)

    Tina from the Style Sinners
    Twitter - @TinaStefanovic
    Instagram - @tina_stefanovic
    http://tinasstylesinners.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Wauw wat mooi! En wat een gave tasjes!

    ReplyDelete
  12. Leuke post heb je ervan gemaakt! Vond het super gezellig! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www/facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters