OUTFIT 11102013

11 October 2013

 photo xxIMG_8977_zps291c3d4f.jpg
 photo xxIMG_8995_zps28eccaef.jpg
 photo xxIMG_9001_zpsfe2fe574.jpg  photo xxIMG_8988_zpsc9e3cf94.jpg  photo xxIMG_9016_zps0bc6b3f7.jpg
Jacket: H&M / Shirt: Vogue / Jeans: Zara / Beanie: New Look / Shoes: Nike Free 


DUTCH: Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik van de zon houd! Zodra ik een beetje zon zie, word ik vrolijk en dan heb ik maar al te graag mijn zonnebril op (niet hier op de foto). Aan regen en winterdagen wil ik nog lang niet aan denken al was het gisteren erg koud. Mijn deadline- en tentamenweken komen er nog ook aan en dat betekent dat ik wat minder zal bloggen. Maar ik zal zoveel mogelijk bloggen als ik kan. Mijn outfit is door mijn beanie net wat anders dan normaal. Lekker opvallend is het wel. Lekker zwart, vleugje wit, opvallend roze en fijne sneakers. Daar houd ik wel van! Natuurlijk ook als mijn lipstick matcht met mijn beanie. Draag jij vaak beanies en zo ja durf je ook voor een opvallende kleur te gaan? Ik krijg hier wel veel bekijks mee...

ENGLISH: A beanie can do so much with an outfit, just this pink beanie with a shirt, jacket, skinny and my favourite sneakers, just the way I like it!




WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

20 comments:

  1. Wat een leuke outfit en ik word ook altijd zo blij van de zon, al is hier de zon nu voor geen meter te bekennen, haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ik zie de zon hier ook niet, maar zodra je hem ziet moet je jouw moment nemen voor de foto's haha :)

      Delete
  2. Leuke outfit! Wat stoer zo'n roze muts!

    ReplyDelete
  3. Leuke outfit Hazal, je beanie popt er lekker uit :)!
    Ik draag nu ook graag beanies (ideaal met de wind die je haar anders toch maar in de war zou gooien), maar houd ze wel graag neutraal qua kleur.

    ReplyDelete
  4. Beautiful. I like your hat, it's like a light in ur outfit :)

    ReplyDelete
  5. Je roze must valt lekker op zo! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    ReplyDelete
  6. Staat je leuk die roze beanie, echt een eye catcher!
    Zelf vind ik mezelf niet zo'n beanie hoofd hebben ;)

    x

    ReplyDelete
  7. Heel leuk om de outfit af te maken met de roze beanie! Steekt lekker af

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  8. like your outfit.

    http://alanis-fashionwonderland.blogspot.de/

    ReplyDelete
  9. such a beautiful outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  10. Dit vind ik nou echt een leuke outfit!

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  11. Wat een leuke outfit ! super leuk met die knal beanie erbij!

    Liefs nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  12. Super leuke outfit meid!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters