OUTFIT 15102013

14 October 2013

 photo XXIMG_9077_zpsf416b95b.jpg  photo XXIMG_9125_zps6ecb7c0a.jpg  photo XXIMG_9135_zps8d347c50.jpg  photo XXIMG_9119_zpsde8f4c4f.jpg Fake Fur, Top and Leather Pants: Collecton PRC / Shoes: Sacha

DUTCH: Een tijdje geleden hadden we een interview met Maria Tailor over Collection PRC die zij samen met Tamara Elbaz heeft ontworpen, mocht je hem niet hebben gelezen dan kan je hier een kijkje nemen. Ik vind de collectie van de dames erg mooi en heb zo mijn favoriete. Op uitzondering van mijn schoenen ben ik helemaal gekleed in Collection PRC en het is nog in het zwart (wat ik helemaal fijn vind). Wat wil ik nog meer?

ENGLISH: A while ago we had an interview with Maria Tailor about Collection PRC. You can read it here. I love the collection of the ladies a lot and wore a totally outfit of Collection PRC.




WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

19 comments:

  1. Love the mix between the top and fur!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Oh, ik ben echt dol op je jas! Echt ontzettend gaaf :)

    ReplyDelete
  3. Dat jasje is lekker apart maar zo leuk! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    ReplyDelete
  4. Wat een fijne faux fur! Zelf vind ik die moelijk te vinden, maar deze is heel mooi.

    x

    ReplyDelete
  5. Super gave outfit! wat een mooi jasje ook!

    liefs 1310bynora.com

    ReplyDelete
  6. Leuk artikel!

    Ik volg je via Bloglovin. Misschien kun je een kijkje nemen op mijn blog?
    Ik heb nu ook een winactie lopen met een bodylotion van Victoria Secret!!

    xoxo

    http://myblogxoxo.wordpress.com/

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke outfit! Gaaf al die gouden details!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  8. Hele mooie outfit ! Ik vind vooral je furry vest heel gaaf

    Liefs, Esther | Confashions

    ReplyDelete
  9. Stoere outfit!

    x Mounia
    Www.nonchalantrebel.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Leuke outfit! Je haar is echt prachtig!

    ReplyDelete
  11. I love the jacket! I like the gold pattern added to it :)

    ReplyDelete
  12. heel mooi weer! Ik vind jullie foto's ook steeds mooier worden:)

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters