OUTFIT 19102013

21 October 2013

 photo XIMG_9208_zpsfce71446.jpg  photo XIMG_9193_zps10aacb3c.jpg  photo XIMG_9212_zps1565622e.jpg  photo XIMG_9168_zpsa5b32f4d.jpg
Coat: Mango / Jumper: COS / Jeans: Primark / Necklace and Beanie: New Look / Shoes: H&M 

DUTCH: Het valt mij nu op dat ik in mijn laatste twee outfits een beanie op heb. Ik draag een truitje dat ik al enige tijd heb en de kwaliteit blijft na jaren erg geweldig! Helaas komt hij niet altijd even mooi tot zijn recht in een outfit foto aangezien hij in een jas erg 'bol' valt. Tevens was de laatste keer dat we hier de foto's namen 28 graden. Wauw wat mis ik de zomer...

ENGLISH: The second beanie in a row in my latest outfit posts. With a jumper that is still pretty after a couple of years!





WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

13 comments:

  1. Wat een leuke outfit! die beanie staat je mooi!

    Liefs 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit en mooie trui!

    ReplyDelete
  3. Wauw, wat ben jij een mooie meid! Die trui is leuk! Erg mooi gecombineerd!
    Liefs

    ReplyDelete
  4. great outfit!
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  5. leuke foto's en ik vind de outfit ook heel leuk!

    ReplyDelete
  6. Ik vind een beanie je altijd zo leuk staan! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel, was wel even wennen om een fijn model te vinden :p

      Delete
  7. Leuke outfit en wat een leuk jasje!

    xx

    www.styleandmetric.com

    ReplyDelete
  8. Hii!

    Superleuke outfit! En je beanie is tof.

    Leuk om je te ontmoeten op het urban outfitters event! Hopelijk tot snel :)

    xoxo
    Shalane
    www.fashionmoodboard.com

    ReplyDelete
  9. Heerlijke simpele classy outfit!

    Xo

    ReplyDelete
  10. Ik mis de zomer ook al! Maar wat een leuk truitje inderdaad.
    Altijd fijn als favoriete items van goede kwaliteit blijken te zijn :)

    x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters