OUTFIT 30102013

29 October 2013

 photo xxIMG_9732_zpse0d226d0.jpg  photo xxIMG_9733_zps9d68c2ab.jpg  photo xxIMG_9739_zps968dcd34.jpg  photo xxIMG_9718_zps30dfde67.jpg
Onesie: OnePiece


DUTCH: Een tijdje geleden ontvingen wij een mail van Thomas Adams, eigenaar van het merk OnePieces. Of we het leuk vonden om een samenwerking met hen aan te gaan. Dat leek ons hartstikke leuk en ik bestelde een onesies voor mijzelf. Lekker in het zwart (kan ook niet anders) om daar in te leven als ik thuis aan het werk ben.

Thuis werk ik graag op de bank of aan tafel. Het liefst met lekker joggingbroek of iets wat fijner zit. Ik vind onesies een super uitvinding want nu hoef je niet meer te matchen, maar heb je een outfit in één. Ik ben er dol op en het is ideaal om in te leven. Wil je ook een onesies? Met de code SISTERSANDSISTERS ontvang je 20 procent op je aankoop bij OnePieces tot 11 november! Ik ben benieuwd of je bekend bent met onesies en of je ze al draagt? 
Trouwens deze foto's zijn afgelopen zondag genomen, toen ik mijn portfolio liet printen. Draag zelden make-up als ik een hele dag thuis zit:). 


ENGLISH: Last week we received our package of OnePiece with this cute onesies. A while ago Thomas Adams, founder of OnePieces contact us for a collaboration. We knew the brand and a collaboration would be great with them. As soon as we knew our package came in and I really live in my onesies now. It’s comfortable and so easy to wear and what’s better than have one total outfit for home? For our lovely readers we have a great discountcode. If you enter SISTERSANDSISTERS on your order you will receive 20 percent discount! Are you familiar with with onesies and do you already have one?





WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

15 comments:

  1. Ze zitten zo lekker he! Fan van OnePiece :)

    X

    ReplyDelete
  2. Was heel benieuwd toen ik gister op twitter las dat er vandaag een outfit post zou verschijnen die totaal anders zou zijn dan normaal! Maar, leuk! Lekker cozy ;)

    x

    ReplyDelete
  3. Heel erg leuk! Ik heb zelf sinds gisteren een engelenonsesie haha. Hij zit inderdaad wel heel erg lekker :-) Ben nu al fan!

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  4. Wat lekker dat je die onesie hebt gekregen, lijkt me heerlijk om mee te studeren (ik zit nu in de week voor mijn tentamenweek dus ik denk bijna alleen daar aan haha). Liefs

    ReplyDelete
  5. Onesies zijn echt hotter dan ooit! Ik vind ze heel leuk en lijkt me heerlijk om zoals jij mee op de bank te relaxen. Veel van mijn vriendinnen hebben een dierenversie van de Primark maar ik denk dat het hele huis me uitlacht als ik daar in rond ga lopen. Zo'n zwarte als Hazal is dus veel handiger!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ze zijn zeker erg hot, maar ze zitten gewoon super lekker! Ik denk dat ik minder snel voor een dier zou gaan inderdaad haha!
      Zo'n zwarte als deze is echt super fijn :). Ik draag hem nu weer hihi!

      Delete
  6. Aaah heerlijk! Ik geniet ook het liefste in men onesie op de bank met thee :)

    Xo

    ReplyDelete
  7. Congrats with the collaboration! :)

    ReplyDelete
  8. one piece garments looks so cosy! :D

    ReplyDelete
  9. Onesies zitten zo lekker! :D Ik kan niet meer zonder hihi, ook al heb ik er nog maar eentje

    ReplyDelete
  10. Geweldig, lijkt me zo heerlijk zitten! Ideaal voor een dagje thuis chillen. :) Liefs

    ReplyDelete
  11. ah leuke post ;) lekker zit de onepiece he x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters