OUTFIT 23102013

23 October 2013

 photo xxxIMG_9390_zps62e91dd2.jpg  photo xxxIMG_9412_zps0609d307.jpg  photo xxxIMG_9374_zps77e384f2.jpg
Coat: Minkpink via Urban Outfitters / Top and jeans: Zara / Bag: Versus by Versace / Shoes: New Balance via Spartoo Schoenen 

DUTCH: Vorige week ging ik naar de opening van Urban Outfitters en nam ik dit mooie jasje van MinkPink mee naar huis. Tijdens mijn vorige stage was ik al bekend met het merk en wat een fijne jas is het zeg! Ik kan er echt in wonen haha. Perfect voor het weer van nu. Ik draag hem fijn met mijn nieuwste sneakers en mijn kleine Versace. Als de opvallende sneakers aan gaan, moet de rest vrij 'rustig' blijven.

ENGLISH: Say hi to my new jacket. When I went to the opening of Urban Outfitters and I took this coat to home with my. I love it! I don't have more words for it haha.






WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

21 comments:

  1. Echt suuuuper leuk die jas bij jou! Mooi ook met je New Balances! :)

    XX Sonja

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk jasje heb je uitgekozen, super mooi die 2 lagen/kleuren! :)

    x

    ReplyDelete
  3. Aaah heel leuk vest Hazal! Ik hou echt van dat soort fluffy kleding

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  4. Heel leuke ja, hij staat je ook super!

    ReplyDelete
  5. Heel leuke jas! Hij staat je ook super.

    ReplyDelete
  6. awesome look \!
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  7. Aww die jas is geweldig! mooie outfit!
    Liefs 1310bynora.com

    ReplyDelete
  8. Supergave jas! Het lijkt me idd lekker om in te wonen xD

    x J. from iatenoodlesforbreakfast.blogspot.nl

    ReplyDelete
  9. Wauw Hazal JE JAS!!! Hij is zooo mooi!! <3 I think I'm in love!

    ReplyDelete
  10. Die jas is echt prachtig! black and white never goes out of style
    xo

    http://Cwithoutshoes.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nogmaals; echt een prachtige jas en het staat je ook nog eens prachtig!

    ReplyDelete
  12. Wauw. Die jas is A-ma-zing!

    Xo

    ReplyDelete
  13. OMG deze is leuk zeg!! die had ik ook wel willen hebben:P

    ReplyDelete
  14. Super!! Je heb de goede keus gemaakt! Ik heb toch spijt dat ik dat leren jasje niet heb genomen haha. Oh twijfel kont ben ik ook he, hifi

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Wat een leuke outfit zeg! Vooral je jas is echt heel erg gaaf!

    ReplyDelete
  16. Die jas is supercoool! Leuk dat er nu ook een UO in nederland zit!
    xo, Elien
    Dogs & dresses | blog

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters