WHAT'S THE BALANCE?!

21 October 2013


 photo XXIMG_9281_zpsdef87a0b.jpg
Sneakers: New Balance

DUTCH: SNEAKERS. Wij zijn dol op sneakers. Het liefst liepen we er dagen op maar dat is ook niet het beste als  je beide 1.60 bent. Na twee paren van New Balance, werd het hoog tijd voor een nieuwe. Terwijl we normaal gesproken schoenen aanschaffen in het zwart, konden we onze ogen niet afhouden van een rode. Een keertje wat anders mag ook wel eens? Wat zijn jouw favoriete paar schoenen?

ENGLISH: We love sneakers. We would love to walk in sneakers every day. It's because we are 1.60, so we wear our boots too. After having two pairs of New Balance we felt in love with this red one..




WITH LOVE,
H&C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

12 comments:

  1. Wauw die zijn erg leuk. Love New Balance!

    ReplyDelete
  2. Heerlijk kleurtje voor de herfst! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    ReplyDelete
  3. Ze zijn leuk vind die kleur mooi!

    Liefs 1310bynora.com

    ReplyDelete
  4. Rood is mijn favoriete kleur! Heel leuk zijn ze :)

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  5. Leuke kleur! Mijn favoriete schoenen zijn toch echt zwarte enkellaarsjes!

    ReplyDelete
  6. Dat mag zeker wel eens! Goeie keus dames. :)

    Mijn favoirete paar schoenen? Da's best een moeilijke. Maar als ik 1 paar mocht houden dan koos ik waarschijnlijk voor mijn Isabel Marant Bekkets. Redelijk comfy, maar stiekem toch 10 centimeter hoog!

    x

    ReplyDelete
  7. wat een super mooie schoenen! Mooie foto ook :) ik wil ook erg graag new balance!

    ReplyDelete
  8. Deze rode zijn echt super leuk! Mijn New Balance zijn echt zeker een van mijn favorieten en mijn clarks laarsjes :) liefs

    ReplyDelete
  9. Super leuke kleur! Zou niet snel zo'n kleur kiezen, omdat ik altijd zwart kies haha.
    Maar mijn favoriete schoenen zijn toch echt mijn New Balance!

    X

    ReplyDelete
  10. Tof!! Deze vond ik inderdaad het leukst van alle sneakers die jullie laatst hadden geplaatst.

    XO

    www.myownfairytale.com

    ReplyDelete
  11. Mooie kleur! Ik draag eigenlijk nooit sneakers, want ik ben ook maar een kleintje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wij zijn ook vrij kort! Allebei rond de 1.59/160 :-)

      Delete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters