WISHLIST; SNEAKERS, SNEAKERS AND SNEAKERS

13 October 2013


1 New Balance / 2 Nike / 3 New Balance / 4 Converse / 5 & 6 Superga / 7 Ugg / 8 Vans / 9 Puma

DUTCH: SNEAKERS, je bent er dol op of niet. Wij zijn er wel ieder geval dol op en dragen ze maar al te graag. Voor nieuwe schoenen is er altijd wel tijd, alleen is het vaak lastig wat het wordt. Worden het weer de bekende New Balance, Nike of gaan we voor kleurrijke Superga sneakers? Het liefst zouden we deze schoenen hierboven allemaal willen, maar dat laat onze portemonnees niet toe. Welke vind jij het leukst?

ENGLISH: We can't choose what kind of sneakers we want. We wish we could buy everything... Which one is your favourite? 


WITH LOVE,
H&C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

25 comments:

  1. Die van Nike staan ook op mijn wishlist, maar dan in een ander kleurtje! Mooie keuzes x

    ReplyDelete
  2. New Balance! Gister een leuk paar bestelt. Super blij!

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.planet-sports.nl/new-balance-m574-d
      Deze! Het is een mannenmodel in een bordeaux kleur. Helemaal winter/herfst-proof. Ik vind de mannenmodellen altijd leuker, veel stoerder. En het is ook handiger voor mijn maat (42,5).

      Delete
  3. Sneakers staat niet echt bij me! Maar als ik deze wishlist zie, begin ik weer te twijfelen over de New Balance sneakers.. AAAH. XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    ReplyDelete
  4. Ik wil heel graag nog rode nikies hebben :)

    Xo

    ReplyDelete
  5. Ooeh, nummer 5 is echt leuk! (:

    ReplyDelete
  6. nummer 1 en 4 zijn mijn favo's

    New blogpost: bont

    ReplyDelete
  7. Nummer 2 heb ik en ik vind ze heerlijk, maar echt alleen voor in de zomer of tijdens de binnentraining. Ze bieden namelijk 0,0 bescherming tegen water of kou, het is echt een beetje een blote voeten gevoel.

    Vind nummer 8 ook super leuk trouwens! :)

    x

    ReplyDelete
  8. New balance zitten ontzettend goed, All stars met studs zijn nu eenmaal geweldig maar die Superga's met dat wol zien er wel ongelofelijk fluffffy uit !

    http://turn-it-insideout.blogspot.be/

    ReplyDelete
  9. aaaaa die bordeau rode New Balance zijn gaaf!

    XO


    www.myownfairytale.com

    ReplyDelete
  10. Ik vind keuzes maken met sneakers altijd zo moeilijk haha. Er zijn zoveel toffe sneakers.. vooral nummer 2 en 9! xo

    ReplyDelete
  11. Allemaal super leuk! nummer 6 is de favoriet!

    liefs nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  12. Heb sinds kort New Balance, ik vind ze geweldig! Alle sneakers zijn wel tof, en ze zitten zo fijn!

    ReplyDelete
  13. Ik wil voor de zomer witte all stars kopen, heb nu zwarte.
    Nummer 3 vind ik erna het leukst!

    ReplyDelete
  14. Ik vind nummer 3 echt heel leuk! <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  15. Ja ik ben er ook gek op :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  16. De rode New Balance zijn echt heel mooi! Die gaan op mijn wishlist!

    ReplyDelete
  17. ahhaha, nu wil ik ze ook allemaal hebben hihi !

    ReplyDelete
  18. Oeh nummer zes lijkt me heerlijk warm! :) 7 ook trouwens en die zijn echt mooi! :)

    ReplyDelete
  19. Ze zijn leuk!

    Ik volg jullie via Bloglovin'

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters