NEWIN; PRIMARK

5 November 2013

 photo xpIMG_9760_zpsfe7962fa.jpg  photo xpIMG_9758_zpsdc369647.jpg  photo xpIMG_9762_zpsa49de320.jpg  photo xpIMG_9766_zpsc6d15c9a.jpg


Photos: private


DUTCH: Zoals jullie weten zijn we een tijdje geleden naar de opening van de Primark geweest. Het heeft even geduurd, maar dit zijn onze voornamelijk aankopen. We kochten ook wat haar accessoires, een cadeau voor ons kleine nichtje Elin en wat nepwimpers. Cana vindt de winpers van Primark erg fijn.

Wat is het geworden? Drie nieuwe blouses voor Hazal en een ketting, een dikke vest voor Cana want die heeft het altijd koud. We twijfelen alleen over of we de schoenen willen behouden? Wat vind jij er van? We houden van de Primark en kunnen niet wachten om er weer naar toe te gaan. Lekker studentvriendelijk en de kleding gaat wel lang mee. We krijgen vaak te horen dat de kleding van de Primark van slechte kwaliteit is, maar de blouses die Hazal van de Primark draagt, heeft ze al een aantal jaar in de kast… 


ENGLISH: Couple of weeks ago we went to the Primark and purchased some great goodies. Three new blouses for Hazal and a necklace. Cana bought a cardigan with some new shoes. We are just thinking of bring the shoes back or not... It’s hard to make a choose.





WITH LOVE,
H&C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

25 comments:

  1. Leuke items! De laatste blouse is tof!

    X

    ReplyDelete
  2. Leuke aankoopjes ! Hihi, dit maakt mij echt weer nieuwsgierig om een snel weer een bezoek te brengen aan de priamark .
    liefs,

    ReplyDelete
  3. Leuke aankopen! Die heels zijn hooog, haha! Ik heb de donkerblauwe blouse ook, vind het echt een goede prijs voor een mooie blouse. Ergens anders betaal je er het dubbele voor!

    ReplyDelete
  4. Leuke aankopen! mooi dat vest!!

    ReplyDelete
  5. Hele leuke aankopen! Vooral de blouse en de statement ketting... heel erg leuk! :)
    Ik lees de laatste tijd ook steeds meer goede recensies over de Primark. Denk dat ik ook maar weer eens een bezoekje in ga plannen!

    Liefs,
    Linda

    ReplyDelete
  6. Allemaal mooie aankopen! En de schoenen zijn prachtig, dus ik zou ze zeker houden!

    XX Sonja
    www.redsonjafashion.com

    ReplyDelete
  7. Zo dat zijn hele mooie aankopen....... ik ben een koukleum en zou voor het vest gekozen hebben ;-)

    ReplyDelete
  8. Leuke items! Primark doet het altijd goed!:) XO

    ReplyDelete
  9. Super leuk!! Vind de schoenen erg mooi. Hoop alleen dat ze ook een beetje fijn lopen. Maar echt hele leuke items!

    X lisa

    www.llittleblonde.com

    ReplyDelete
  10. I LIKE! Ik had het al op Insta en ik moet ook echt weer eens naar de Primark, echt leuke aankoopjes

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  11. Wat een leuke dingen! Die laarsjes zijn eeecht moooi! <3

    ReplyDelete
  12. Leuke aankopen! Als de schoenen een beetje fijn lopen zou ik ze zeker houden ;)

    ReplyDelete
  13. Hele mooie items! Ik vind de schoenen heel mooi, houden dus. De ketting is ook prachtig. x

    ReplyDelete
  14. Super vet! Ik had die onderste blouse en laarsje ook willen kopen. Me jealous!!!

    Xo

    ReplyDelete
  15. ik vind de laarsjes echt heel leuk! en de cardigan heeft een mooie kleur <3

    ReplyDelete
  16. Leuke aankoopjes :) Ik zou de laarsjes houden, ze zijn heel mooi.

    ReplyDelete
  17. wow!!! I love the clothes and the boots! primark is my fav.

    http://alanis-fashionwonderland.blogspot.de/

    ReplyDelete
  18. Wauw wat een prachtige aankopen! Ik moet binnenkort ook maar is weer naar de Primark!

    ReplyDelete
  19. Die laarzen zijn acht fantastisch. Helaas waren ze niet meer in mijn maat. Jaloers :)

    XOXO
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
  20. Leuke shoenen! En die ketting... wauw! :O

    x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters