OUTFIT 03112013

2 November 2013


 photo xxxIMG_9883_zps4b8c3fd1.jpg  photo XXXXX_zps4d3ffd9d.png  photo xxxIMG_9919_zps48616e95.jpg
Sweater: OnePiece  / Jeans: Vila / Shoes: Primark


DUTCH: Gisteren droeg ik mijn nieuwe trui van OnePiece. Een heerlijk dikke wintertrui voor deze koude dagen. Ik leef er bijna in haha. Ben er erg blij mee, want ik vind nooit goede dikke winter truien die mij helpen de winter door te komen. Natuurlijk vind ik het ook belangrijk dat hij lekker simpel is. Hiermee ben ik wel klaar voor de winter al wil ik dat helemaal niet zijn. Ik mis de zon... Trouwens je kunt 20% procent korting krijgen op je bestelling bij OnePiece als je 'SISTERSANDSISTERS' invult als kortingscode!


ENGLISH: Next to the fact that the Onesie of Hazal came in, my sweater from OnePiece also came in last week. It's finally one that is perfect for the winter. A thick jumper for the winter is what is was looking for. Also if you enter 'SISTERSANDSISTERS' to your order you will receive 20% discount on your order!




WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

17 comments:

  1. Super leuke outfit mooi die knit!

    Liefs 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. Waauw heerlijke basic super outfit!

    Xo

    ReplyDelete
  3. Wat een heerlijke trui! En je schoenen zijn ook heel erg tof.

    ReplyDelete
  4. Wat een heerlijke trui! Super gecombineerd ook met al dat zwart en de mooie rode lippen. :)

    x

    ReplyDelete
  5. Cute look, the sweater is lovely!

    Xx
    www.estellelamode.com

    ReplyDelete
  6. Super mooie trui, staat je heel goed!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  7. in your last one picture you are looking so cute in modeling style

    leather jackets

    ReplyDelete
  8. super trui!! hebben we nu wel nodig met dit weer,
    groetjes http://www.we-heart-fashion.com

    ReplyDelete
  9. Heerlijke trui! En mooi met die fel rode lippen.

    X lisa

    www.llittleblonde.com

    ReplyDelete
  10. Wat een mooie cleane look, vooral die knit!

    ReplyDelete
  11. Mooie outfit, simpel maar daardoor zo mooi !
    X Esther \ Confashions

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters