OUTFIT 16112013

15 November 2013


 photo xxxIMG_0161_zpsafb17e4b.jpg  photo xxxIMG_0182_zps4795aa04.jpgJumper: C&A / Blouse and skirt: Zara / Shoes: H&M / Rings: Luxurious Jewels

DUTCH: Gisteren had ik een drukke dag met veel afspraken en ben ik wat gaan eten met Hazal en vriendin Beekje. Op dit soort dagen ga ik voornamelijk voor iets makkelijks en dat was goed gelukt. Nu het wat kouder wordt, is het ideaal om lagen aan te doen.

ENGLISH: Yesterday's outfit in a new outfit post. I had a busy day and ended it with a dinner with Hazal and my best friend Beekje. On these days layers are perfect.






WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

15 comments:

  1. Leuke outfit Cana en mooie locatie!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke outfit! Dat rokje vind ik vooral heel erg gaaf, mooi gecombineerd.

    ReplyDelete
  3. Wauw, wat een mooie foto's en outfit! Ik vind je rokje heel tof :) xo

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit! Wat een mooie rok! :) x Laura

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie foto's en je outfit is ook helemaal perfect.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  6. Wat een prachtige foto's en mooie outfit, wauw! En van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd, ik ben zojuist jullie 400e volger geworden op BL en ik wil jullie artikelen voor geen goud meer missen. Super van jullie aantal volgers, mag je echt trots op zijn! Geniet van dit mooie moment Xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat een lieve reactie Dagmar. Wij zijn blij dat jij volger nummer 400 bent van ons. We hopen je gauw te zien op ons blog! X

      Delete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters