OUTFIT 18112013

18 November 2013

 photo xxIMG_0091_zps633c2414.jpg  photo xxIMG_0119_zps5408ab9d.jpg  photo xxnaamloos_zps058a9228.png 
Blazer: Zara / Blouse: Primark / Jeans and scarf: H&M / Bag: Ecco / Shoes: Zign

DUTCH: Afgelopen vrijdag was één ding echt nodig: afscheid nemen van de dode punten. Ik heb dit heel erg uitgesteld en de punten waren echt dood. De foto’s maakten we voordat ik naar de kapper ging en zal het resultaat wel van de week zien. Voor mij was het net wat meer dan normaal, maar ik had het ook erg uitgesteld. Ik zou ook nooit voor een bob gaan of iets drastisch kort hoor. Dat is mij gewoon niet weg gelegd.  Onderweg naar de kapper vonden we een zijstraatje wat een fijne herfstsfeer gaf aan mijn outfit. Het matchte gewoon met mijn sjaal en tas. Het enige voordeel van herfst is dat de bladeren heel mooi op de grond liggen. Ook is het weer tijd om weer lagen aan te doen aangezien het ijskoud is!

ENGLISH: It’s autumn time so it’s again to wear some layers. We took these photos last Friday before I went to the hairdresser. I cut like 12 inches of my hair, but it’s still long (for me not though). But I won’t go for very short or a bob, that just isn’t my style. I will show you some photos of my hair soon enough in an outfit post!





WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

14 comments:

  1. Wauw prachtig! Toevallig heb ik die sjaal vandaag ook om, zit zo heerlijk. Staat je super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Begrijpelijk, dit is echt nu mijn favoriete sjaal haha!

      Delete
  2. Leuke outfit! Ben heel benieuwd hoe je haar er nu uitziet ;)

    Liefs,
    Kim

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke fotos en een mooie outfit!

    Liefs 1310bynora.com

    ReplyDelete
  4. Leuke sjaal en love the big smile :)

    Xo

    ReplyDelete
  5. Tof die grote shopper, kleurt lekker bij die sjaal! :) X

    ReplyDelete
  6. awesome outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  7. Wat staat die sjaal je goed! En past ook nog eens super bij je tas :)

    x

    ReplyDelete
  8. LEUKE outfit! Vind vooral de sjaal heel erg leuk :-)

    xx

    http://queenofjetlags.com

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke outfit! Vooral het blousje wat eronder uit komt geeft een erg leuk effect!
    Super leuke blog verder. Hele mooie foto's!
    Ik volg jullie nu.

    Liefs

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters