CRAVING; A NEW WINTER JACKET

21 December 2013




1 Selected Femme -  2 Buffalo - 3 Laura Scott - 4 Vera Moda  - 5  Selected Femme - 6 S. Oliver - 7  Only - 8 Selected Femme

DUTCH: Nu de dagen kouder en kouder worden, ben ik best wel snel op zoek naar de perfecte winterjas. Ik weet niet of ik het dit seizoen kan vinden, maar ik hoop het uiteindelijk wel. Ik blijf het lastig vinden om op zoek naar de perfecte winterjas. Bestaat het eigenlijk wel? De perfecte (winter)jas? Elk jaar verander je snel qua stijl. Gelukkig kwam ik de jassen tegen bij Otto. Ik heb een keuze opgesteld van acht van mijn favoriete jassen. En nu misschien een keuze maken? Welke vind jij leuk?

ENGLISH: I’m still looking for the perfect winter coat. It isn’t that easy than I thought. Hopefully I will find one. For now I found some great jacket on the website of Otto. Which one is your favourite?






WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

11 comments:

  1. Ahh, moeilijk Cana. Ik vind ze eigenlijk allemaal leuk! Al blijft de perfecte winterjas inderdaad wel een dingetje.
    Vaak zijn ze super mooi maar eigenlijk te dun, of juist heerlijk warm maar gigantisch onflatteus of duur.

    x

    ReplyDelete
  2. Aah ze zijn leuk zeg! vind nummer 3 4 en 8 t leukst!

    Liefs Nora/ 1310bynora.com

    ReplyDelete
  3. 2, 3 en 4.
    Hoewel ze allemaal volgens mij niet heel warm zijn.

    XO

    www.myownfairytale.com

    ReplyDelete
  4. cute

    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    ReplyDelete
  5. Moeilijke keuze! Ze zijn allemaal leuk :-)

    ReplyDelete
  6. De laatste! Wat een ontzettend leuk en gaaf jasje is dat zeg.

    http://www.fashion-hooked.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Love your selection!!


    Xx
    Printic giveaway on http://Lauralexo.com

    ReplyDelete
  8. Ik haat het om de perfect winter jas te vinden! Maar als ik deze zo zie wil ik ze allemaal wel hebben!

    X

    ReplyDelete
  9. Perfect Look at here: http://desertleather.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters