NEWIN; CHRISTMAS GIFTS

16 December 2013

 photo xIMG_0931_zpsbab7f88d.jpg  photo xIMG_0936_zps9274a929.jpg  photo xIMG_0930_zps84066ac4.jpg


DUTCH: Afgelopen vrijdag had ik een Christmass gifttour. Met een groepje pers zouden we langs drie winkels gaan waaronder L’occitane, Swarovski en Hunkemöller om alvast in de kerststemming te komen. Ik vier zelf geen Kerst met de familie, alleen gaan we gezellig met ze allen in de keuken staan. Koken hoort bij ons in de familie haha. Bij ons in de familie vieren wij meer Sinterklaas.

Vrijdag begon de tour bij L’occitane waar we werden voorzien van de nodige informatie. Uiteindelijk ben ik in de kerststemming gekomen door dit prachtige pakketje. Ik heb gekozen voor een geurenset met rozengeuren.

Daarna gingen we langs Swarovski en mochten we lekker grabbelen. Ik grabbelde dit kettinkje uit en het is echt eyecatcher. Ik heb het kettinkje als cadeau gedaan aan mijn moeder omdat ze er gelijk verliefd op werd toen ik met mijn cadeaus thuis kwam. Daarnaast verdient mijn moeder ook een zo’n mooi ketting. Hij staat haar mooier dan mijzelf!

Al laatst ontving ik een giftcard van Hunkemöller, ik heb op de dag zelf nog niet wat aangeschaft. Het was erg druk in de Hunkemöller. Ik shop graag in rust en ga binnenkort even terug om wat leuks uit te kiezen.  Ik ben inmiddels al voorzien van de leuke cadeaus en had een fijne middag achter de rug! 


ENGLISH: Last Friday I had a Christmas gift tour in my own city. We visit L’occitane, Swarovski and Hunkemöller for some Christmas gifts. Perfect time before Christmas!






WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

15 comments:

  1. Wat een leuk event en geweldige goodies!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    ReplyDelete
  2. Oh wat leuk dat dat georganiseerd werd! Het kettinkje is erg mooi, de kleuren zijn echt pretty :)

    Liefs

    ReplyDelete
  3. Wauw, heel erg mooi hoor!

    Liefs, Elbrich
    xfashionmeep.blogspot.nl

    ReplyDelete
  4. Leuk! Geniet lekker van je verwen momentje :)

    Xo

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtige foto's, die Swarovski ketting is heel mooi! Liefs

    ReplyDelete
  6. Wat leuk dat jullie allemaal cadeautjes kregen! De ketting van swarovski is echt prachtig. Liefs

    ReplyDelete
  7. Such nice presents. Sounds as a good day!

    http://www.fashion-hooked.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Oh my! Die ketting van Swarovski. ik ben helemaal gek van Swarovski :). Doe je mee met mijn winactie? Ik geef 3x een ear cuff weg van Bijou Brigitte!

    Liefs,

    Maria

    ReplyDelete
  9. Super leuk dit! Hoefde ik die dag maar niet te werken :(

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  10. Wat een super mooie cadeautjes!
    xxx

    ReplyDelete
  11. Wat een leuke cadeautjes en event zeg! En wat lief dat je 't kettinkje aan je mama hebt gegeven :) xo

    ReplyDelete
  12. Leuke cadeautjes en event! Mooie ketting!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters