OUTFIT 01012014

1 January 2014

 photo xxIMG_8652_zps77ed15d4.jpg  photo xxIMG_8690_zps43d00c41.jpg  photo xxIMG_8694_zps49447a58.jpg  photo xxIMG_8689_zps80b6ec92.jpg
Jacket and shoes: New Look / Top and Necklace: Primark / Jeans: Zara 

DUTCH: zoals jullie in de voorgaande blogpost konden lezen, hebben we lekker wat ingeslagen bij New Look. Ik was al een tijdje op zoek naar een bomber jasje, gelukkig vond ik deze bij de New Look en hij is nog mooi in het eens! Daarnaast draag ik ook mijn nieuwste hakjes van de New Look. Ik maak het af met mijn ketting van de Primark die ik jammer genoeg niet zo vaak draag. Ik zou hem eigenlijk vaker moeten dragen! Hebben jullie je jaar al goed afgesloten en al goede voornemers voor het jaar 2014? Ik denk dat het een mooi jaar wordt!

ENGLISH: I was looking for a bomber jacket for a while now. Finally I foud one at the New Look. I'm really happy with it. I ended my outfit with my necklace from Primark.







WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

16 comments:

  1. Mooie outfit, vooral dat jasje is erg mooi!

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke outfit prachtig jasje!
    Gelukkig nieuwjaar!
    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  3. amazing outfit !
    come and see my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. Wauw, wat een mooie combinatie van het jasje met de top en ketting! Love it! Gelukkig 2014 <3.

    ReplyDelete
  5. Leuke outfit! En de beste wensen nog! :)
    x J from I ate noodles for breakfast

    ReplyDelete
  6. Ah wauw, wat een leuke outfit zeg! En die ketting is ook prachtig! ♥

    ReplyDelete
  7. Gave bomber!!

    Happy 2014
    New blogpost: outfit

    ReplyDelete
  8. Leuk outfit! Is het niet koud met open schoentjes? xx

    ReplyDelete
  9. Nog een gelukkig nieuw jaar! Ik vind je look heel mooi. Jasje is top!

    xo

    ReplyDelete
  10. Super mooie outfit, maar wat koud met die sandaaltjes! Bikkel!

    Nog een heel gelukkig nieuwjaar gewenst :)

    x

    ReplyDelete
  11. Leuke outfit! Je zou die ketting inderdaad vaker moeten dragen, hij is namelijk heel leuk!

    ReplyDelete
  12. Thanks girl! Dat jasje is ook heel gaaf mooi met de ketting. New Look vind ik zo leuke winkelen. In Utrecht hebben we een kleine gedeelte bij de V&D, Hopelijk komt er net zo grote winkel als in Rotterdam :)

    XxX
    http://fabulousstyews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete
  13. Wat een super goede outfit!

    Stoer!

    liefs, sharon
    www.fffocus.nl

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters