OUTFIT 11102013

10 December 2013

 photo xxxIMG_0630_zpsca1bc9ef.jpg  photo xxx_zpsb8457a76.png
Jumper & Heels: Primark / Shorts: Pimkie


DUTCH: Een vleugje herfst, met een onkenning voor het seizoen. Nu het wat kouder wordt zijn shorts erg lastig te dragen. Gelukkig kan een panty helpen om ze te combineren in het seizoen. Natuurlijk trek ik gewoon een dikke trui aan en heb ik zo weer een nieuwe outfit!


ENGLISH: Wearing a short with tights is this seazon. Wearing it with a jumper is way easy, perfect for this weather if you ask me.



WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

19 comments:

  1. Je ziet er weer erg mooi uit, zo`n trui wil ik ook! Ik heb nog gekeken bij de primark voor een fluffy trui of vest maar kon ze nergens meer vinden :(
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Die trui is echt super! leuke outfit!

    liefs 1310bynora.com

    ReplyDelete
  3. Leuk! Al laat ik, nu we het vriespunt naderen, ook de shorts en panty combinatie lekker in mijn kast liggen.

    x

    ReplyDelete
  4. nice look

    visit mine whenever you had a chance :D

    stay fab,
    Miss Aa

    ReplyDelete
  5. Hele mooie combi, te gekke sfeer en stralende foto's :)!

    ReplyDelete
  6. Love the sweater!

    http://laurettie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. hahah Thank god voor Primark en hun panty's! :) Leuke outfit!

    x J. from iatenoodlesforbreakfast.blogspot.nl

    ReplyDelete
  8. Super leuk :)! Vind de shorts echt heel mooi! x

    ReplyDelete
  9. Wat een heerlijke trui!



    www.style-chameleon.com

    €750 GOODIEBAG GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters