OUTFIT 15122013

14 December 2013


 photo xxxxIMG_0664_zps0ad73ae4.jpg  photo xxxxIMG_0676_zpse490941c.jpg  photo xxxxIMG_0692_zpse254b617.jpg Top & Shoes: Primark / Jacket: Vintage / Jeans: Pieces


DUTCH: Tijdens de foto's shoot was het super koud, dus IK had er niet echt zin in. Ik bedacht me hoe ik dit zou gaan doen als het sneeuwt? Ik moet daar op iets verzinnen, want als ik iets haat is het kou en sneeuw! Hoe ik het ga overleven aankomende winter, is nog maar een vraag...

ENGLISH: It's getting colder and colder. Not my time of the year...





WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

20 comments:

  1. Super leuke outfit en ik ben zo jaloers op je haaaaaaaaaar!! beauty

    ReplyDelete
  2. Wat een fijne outfit! mooi dat jasje!

    Liefs 1310bynora.com

    ReplyDelete
  3. Wauw, heel mooie outfit! Vooral dat jasje is een eyecatcher!
    x

    ReplyDelete
  4. Ik vind het jasje super! Ook de combi met het shirt is top :)

    Xo

    ReplyDelete
  5. I´m in love with your jacket, so beautiful!

    ReplyDelete
  6. Je jasje is zooooo perfect. Echt onwijs mooi.


    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtige outfit, je schoenen en het jasje zijn mooi!
    Liefs

    ReplyDelete
  8. Súper leuk deze printjes bij elkaar! :)

    ReplyDelete
  9. Je hebt de prints echt heel leuk gecombineerd! Liefs

    ReplyDelete
  10. Mooie outfit, leuk gecombineerd! x

    ReplyDelete
  11. wauw wat een super gave vintage jasje! En je top van de Primark is ook super

    ReplyDelete
  12. Luke outfit & mooi haar zeg!

    www.toetjestafel.com

    ReplyDelete
  13. Wat een mooi jasje!



    www.style-chameleon.com

    €750 GOODIEBAG GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

    ReplyDelete
  14. Waauw mooie look en wat een te gekke blazer! Staat je heel mooi!

    ReplyDelete
  15. Heel mooi jasje! En erg leuk gecombineerd met dat shirtje eronder. Leuke prints :)

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  16. Prachtige combinatie..
    redvelvetandmarineblue.blogspot.nl

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters