OUTFIT 17122013

19 December 2013

 photo xxhazal_zps001af3c8.png
 photo xx_zpse5ccbc6b.png  photo xxIMG_0728_zps46a5ead9.jpg  photo xxteam_zps7ba724a3.png
Coat: Urban Outfitters  / Sweater: Vero Moda / Top: Isabel Marant pour H&M / Jeans: Zara / Shoes: Koah / Necklace: Fashionology

DUTCH: Daar was ‘ie dan: mijn Isabel Marant pour H&M item. Hij was jammer genoeg gelijk in mijn maat uitverkocht en na twee weken schafte ik hem aan. Helaas is het shirtje met dit weer niet te dragen en draag ik hem onder mijn dikke wintertrui.

Wie mij al lang genoeg volgt op Instagram, weet dat ik word gevolgd door een cameraploeg. Waar het precies over gaat, kan ik niet helemaal vertellen maar het gaat natuurlijk wel over het leven van een blogger. Mijn laatste foto is gemaakt met twee leuke leden van de filmcrew. Ik ben zelf erg benieuwd hoe de documentaire wordt gemaakt. Zodra er meer is zal ik dat met jullie delen!


ENGLISH: My Isabel Marant pour H&M came in finally! I ordered it two weaks after the release because my size was sold out. Now I need to wear it with a sweater, because it’s getting colder and colder.

PS: If you followed me on Instagram you have seen that I have been followed by a camera team about a documentary. I can’t tell you a lot about it, but when it’s online I will share it with you. My last picture is with two lovely people of the filmcrew.







WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

22 comments:

  1. You're soo fluffy! :) mooie outfit, fijn en speels. Ik hou d'r wel van!
    En wat spannend dat je gefilmd word, ben erg benieuwd waarvoor en hoe het eruit komt te zien ;-)

    ReplyDelete
  2. Die is mooi, ook al zien we er maar een stukje van haha! Verder ook een mooie outfit, chick ;)

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM
    PS: Don’t forget to enter my GIVEAWAY in order to win a complete set of jewelry from Revival London to spice up your NYE outfit with!

    ReplyDelete
  3. I tried to get that tee when I was in Madrid but it was sold out, and we don't have the luck that H&M sells online here.. :(
    Cool look and necklace!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Aah staat je weer erg leuk! Mooie meid!
    Liefs

    ReplyDelete
  5. Ha ha, leuke ftos! Fijn dat jij wel bent geslaagd bij de isabel pour H&M!

    Ik heb een giveway op mn blog, zou leuk zijn als je mee doet! XX

    ReplyDelete
  6. Mooie foto's Hazal, ben benieuwd naar het filmpje!

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie fotos! en wat staat die jas je mooi!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  8. Ik blijf je jas te gek vinden en ben erg benieuwd waarom je gevolgd wordt door een cameraploeg! XO

    ReplyDelete
  9. such a pretty look !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  10. Hi babe!! Thanks for je comment, super leuke blog en stijl hebben jullie!! Volg jullie nu met Bloglovin'.

    Liefs,

    Noor
    http://queenofjetlags.com

    ReplyDelete
  11. Wat een toffe look en lekker fluffy! Mooie foto's en nu ben ik wel heeeel nieuwsgierig waarom je wordt gefilmd :D! Gaaf!

    ReplyDelete
  12. Wauwie, wat een mooie look Hazal! Ik vind je jas echt ge-wel-dig :) Enne, wat leuk zo'n documentaire! xo

    ReplyDelete
  13. Ik vind dat vest zo leuk! En die laatste twee foto's zijn echt grappig :)

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  14. super mooie jas! en haha die laatste foto's <3

    ReplyDelete
  15. Wat leuk dat je gefilmd wordt! :) Je jas is echt super gaaf. Liefs

    ReplyDelete
  16. Leuke foto's en wat heb je een leuke jas aan!:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  17. Heeel leuuk! Ik hou van dat vest :)!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters