OUTFIT 24122013

23 December 2013


 photo xxxxxIMG_0823_zpsd6f57113.jpg Sweater: Vintage / Jacket & shoes: H&M / Skirt: Primark

DUTCH: Vroeg mijn bed uit komen voor foto's is niets voor mij. Vooral als er andere camera's erbij staan voel ik mij helemaal niet prettig. Het weer was ijskoud, ondanks dat de zon scheen. Gelukkig was het super gezellig en kon je niets zien van mijn ochtend humeur op de foto haha. Gelukkig kon ik na de foto direct mijn bed inkruipen. Het is dus echt herfst! Hebben jullie al plannen gemaakt voor Kerst? Wij vieren niet echt Kerst, maar we komen lekker gezellig samen om te koken (een familieding).

ENGLISH: A quick outfit post on an early morning!





WITH LOVE,
C

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

15 comments:

  1. Wat een mooie outfit!
    Fijne dagen!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie, groene trui Cana!

    Ik wil jullie beiden fijne Kerstdagen toewensen, las toevallig op twitter dat jullie het ook gewoon vieren, dus bij deze! :)

    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja wij vieren het ook gezellig. Bedankt jij ook Marjolein!

      X

      Delete
  3. Leuke outfit! Wat een leuke blog hebben jullie trouwens

    ReplyDelete
  4. cute outfit ! Merry Christmas .
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  5. Mooie outfit! :) Wat een zonnetje!

    ReplyDelete
  6. You are so pretty Cana and love your hair :)

    ReplyDelete
  7. Staat je heel mooi! Fijne feestdagen jullie twee:)

    ReplyDelete
  8. prachtige outfit girl!
    je haar zit ook echt prachtig!

    liefs x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters