OUTFIT 26122013

25 December 2013

 photo xIMG_1022_zps66de3352.jpg  photo xIMG_1078_zps196cfe58.jpg  photo AMSTERDAM_zpsf31190fc.png  photo xIMG_1032_zps3d7418a7.jpg
Fluffy vest: Paris2day / Blouse: Monki / 

DUTCH: Wie mij had verteld dat ik in 2013 dol op fluffy zou zijn, daar zou ik wellicht heel anders op reageren dan nu. Maar sinds ik een nieuwe jas vond bij Urban Outfitters, begon het allemaal te snel. Zo vond ik ook fluffy vest bij Paris2day (klik hier voor het product). Lekker zwart, oversized (perfect voor dit seizoen) en prima te matchen met de rest van mijn oufits. Ik draag hierbij mijn nieuwe blouse van de Monki die ik twee weken geleden kocht in de sale. Ik ben voor de rest nog niet echt gaan shoppen tijdens de sale. Iemand nog leuke dingen gevonden tijdens de sale en hoe zijn jullie, ook dol op fluffy of niet?

Ps: Fijne Kerst allemaal! Gisteren kwamen we gezellig met de familie bij elkaar om te koken en voornamelijk voor de gezelligheid. Vandaag gaan we lekker niets doen. Vieren jullie kerst en wat staat er op de planning vandaag? Enjoy!  

ENGLISH: If anyone said I would be in love with fluffy this year I would laugh. Now I really see I’m loving it. With the result: this new fluffy vest of mine is from Paris2day.






WITH LOVE,
H

Follow on Bloglovin

Follow us on: BloglovinFacebookVimeo and Hazal on Twitter and Instagram and Cana on Instagram

19 comments:

  1. Ik ben dit jaar ook helemaal van de fluffy/faux fur items gaan houden! Fijne kerst!

    ReplyDelete
  2. Wat een geweldige outfit mooii dat vest!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  3. Heel leuk vest!

    liefs Mireille

    ReplyDelete
  4. Staat je goed hoor, geweldig jasje! Zelf vind ik fluffy super tof , maar vind het mezelf niet altijd staan. Al heb ik deze winter ook een heerlijke, knuffelachtig jas uitgezocht.

    Gisteren en de eerste helft van vandaag stond ook bij mij in het teken van familie en gezelligheid maar de rest van de dag staat er lekker helemaal niets op de planning. :)

    x

    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fluffy is gewoon even wennen, ik denk dat het jou ook goed zo staan Marjolein. Ik ben benieuw naar je jas!
      Dat klinkt inderdaad gezellig en daar zijn deze dagen voor bedoeld :-)
      X

      Delete
  5. beautiful outfit !kisses
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  6. Wat zie je er weer leuk uit.. Inderdaad het perfecte fluffy jasje!

    ReplyDelete
  7. Dat vest is geweldig, lijkt me ook lekker warm. Staat je mooi meid!
    Liefs Tineke

    ReplyDelete
  8. Woow, new favorite Hazal outfit! Echt heel mooie outfit en prachtig jasje en hele leuke foto's! :)

    XX Sonja
    www.redsonjafashion.com

    ReplyDelete
  9. beautiful! and your jacket looks soo cosy :D

    ReplyDelete
  10. Mijn liefde voor fluffy is ook pas dit jaar overgeslagen op mijn kleding haha. Je outfit staat je goed!

    ReplyDelete
  11. Mooie outfit! Fluffy jackets! <3 Ik had toevallig gisteren ook een outfit met mijn fluffy jacket online gezet! :-)

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters